Shabby Cheap Chic Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Må man ha spesielt brenneprogram? I tilfellet tips??
mpb♥ Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Hmm..dette er gubben ekspert på, men han er ikke her akkurat nå..:-S God hjelp ikke sant!? Hehe..
Gjest Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Nei... om du mener cd med mp3 filer for å spille på en spiller som tar mp3? Da velger du bare å brenne / kopiere til cd-rom stasjonen. Om du derimot har vanlig cd spiller og skal ha mp3 filer over til å spilles på den så må de konverteres. Finnes mange program til dette men Windows mediaplayer funker veldig greit synes jeg.... Håper jeg svarte på det du lurte på ;o)
Shabby Cheap Chic Skrevet 3. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2008 ja men da lager man bare vanlig cd med 20 sanger ikke sant.. mener sånn man kan lage masse sanger på.. flere hundre.... Skjønner du? Eksen min pleide å gjøre det men vil ikke spørre han da.. hehe
Gjest Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Hvis du brenner i mp3 format så kan du nok få endel sanger på en cd ja..... Da er det bare å kopiere de til cd-rom. Litt avhengig av systemet ditt (windows, xp eller hva man har), men jeg bare merker de aktuelle, høyreklikker og velger send til dvd stasjonen.
Shabby Cheap Chic Skrevet 3. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. april 2008 ok har xp. får prøve det da... kan bruke vanlig cd eller dvd å?
Gjest Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 Vanlig cd. Det er sikkert lurt å lage deg en mappe først som du putter alle sangene du vil ha på cd'n i. Så kan du kopiere hele mappen til cd'n etterpå. Lykke til ;o)
Shabby Cheap Chic Skrevet 3. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. april 2008 ok takk for hjelp da skal jeg prøve..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå