Gå til innhold

Annerledes tredje gang.

Anbefalte innlegg

Skrevet

De to første svangerskapene var jeg veldig kvalm. Andre svangerskap var jeg kvalm i ni måneder. Men denne gang er jeg ikke kvalm i det hele tatt. Eneste symptom er ømme bryster, hyppig vannlatning og stikninger i magen/livmor og mens smerter i korsryggen. Er seks uker på vei. Noen som har hørt eller opplevd noe lignende? Er så redd noe er galt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, bare vent....! Du skal se at kvalmen kommer sigende. Hadde det akkuret som deg, men ved sju fullgåtte og et par dager braket det plutselig løs. Men kanskje er du bare superheldig denne gangen?! Skjønner forøvrig engstelsen din, for har akkurat "mistet" kvalmen min (er 11+4) og da begynner jeg å tenke med en gang. Vi må vel bare leve med at vi aldri kan få noen garanti : )

Masse lykke til!!

Gjest elissa2
Skrevet

Hei.....

Ja, jeg har det akkurat som deg.

Går nå gravid med mitt 3dje barn, og var kvalm og dårlig med de 2 første.

med nr 2 spydde jeg de første 3 mnd....

men denne gangen er jeg ikke dårlig i hele tatt....kun ømme bryst,stikking i livmor,mensmurring i korsryggen og går ofte på do.

Jordmor sa jeg ikke skulle bekymre meg, for alt var normalt. skulle bare være glad for at jeg er frisk og oppegående denne gangen:)

Er i niende uke nå, og er fortsatt i suuuuuuuuper form:)

lykke til:)

Skrevet

det sies jo at ingen svangerskap er like...jeg var kjempe kvalm med mine to første,det gav seg rundt 12 uke...

denne gangen er jeg hundre ganger kvalmere-og er fortsatt kvalm nå i uke 19!

det skal også sies at mine to første er jenter! denne gangen er det gutt!

Skrevet

har hatt to svangerskap med ekstrem svangerskapskvalme i ni mnd. Startet fra uke 3 og 4. Nå er jeg 6 uker på vei og er bare litt uggen. Prøver ikke å tenke så mye på det, men regner med at alt er i skjønneste orden. En blir bekymret for knøttet å tenker mye rart ang. det, Men jeg prøver å tenke at alt er i orden uansett, så lenge jeg ikke blør. :) Prøv og kos deg du. Det gjør jeg. ;)

Skrevet

Jeg har motsatt, har hatt to helt kvalmefrie svangerskap før, men med tredjemann har jeg fått dobbelt opp og ligger rett ut, gjort det før testen slo ut og nå er jeg i uke 9 bare

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...