Gjest Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Da jeg for første gang har tenkt å dra meg utnytte av denne, så står trafikken og jeg må omdirigere hele forbanna dagen min..........!!!!!!! Dra til helvete...........%¤#¤"##¤%&&/%/%¤#¤"!§!"#¤% Og i samme slengen så kan vel sfo også stikke samme veien!!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 trenger du noen å prate med tjukka?... bare si i fra:-)
Gjest Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Nesten så jeg øste en voldsom teksmld til deg i stad full av banneord gammelen=)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 jasså... og hvem er skyld i kollektivt rot der nede da?? HÆÆÆ?? Har du vært ut å kjørt bil igjen nå:-) uten briller tenker jeg:-)
Gjest Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 DU DIN.................du sitter godt og trygt i den gamle rullestolen din nå eller.....bare vent du til jeg skal ut på gå tur med deg.=)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 haha... ingen fare tjukka:-) med den porøse og sprø beinbyggninga di så knekker du beina før du klarer å lirke deg over dørstokken:-)
Gjest Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 Tja....dagdrømmer du igjen nå vennen=) Ikke uvanlig i den alderen du er gammelen=)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 Jeg dagdrømmer aldri.. Hør her udugelige trafikksinke!!! greit at du har lammet halve Oslo med dine kjørestunt, men å kaste deg som en sulten ulv på uskyldige meg synes jeg er ganske så umoralsk av deg:-) det er tross alt du som er sinka her:-)
Gjest Skrevet 3. april 2008 #9 Skrevet 3. april 2008 Haha....Du...., jeg er ikke den som får bot av å kjøre for SAKTE da........kanskje man burde innføre prikker der også, da ville serfikatet ditt blitt borte=)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #10 Skrevet 3. april 2008 hehe... kjører ikke BMW M5 med 530 HK V8 Turbo med fullkompresjonstrykk under fartsgrensene:-) og dessuten har jeg ikke prikker på kortet... for jeg har ikke kort engang!!! haaaaaaaaaaa....
Gjest Skrevet 3. april 2008 #11 Skrevet 3. april 2008 Hehe...så du kjører uten eller et slikt gammelt laminataktig....de tror jeg man finner på et museum nå.......Hmmm.........hvor gammel var du?=)
Gjest Skrevet 3. april 2008 #14 Skrevet 3. april 2008 Neida MariaS, de glefser ikke...tro det eller ei, det er bare deres noe bisarre måte å flørte på :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå