Gå til innhold

Den kollektive trafikken kan dra til helvete..........!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg for første gang har tenkt å dra meg utnytte av denne, så står trafikken og jeg må omdirigere hele forbanna dagen min..........!!!!!!!

Dra til helvete...........%¤#¤"##¤%&&/%/%¤#¤"!§!"#¤%

Og i samme slengen så kan vel sfo også stikke samme veien!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trenger du noen å prate med tjukka?... bare si i fra:-)

Skrevet

Nesten så jeg øste en voldsom teksmld til deg i stad full av banneord gammelen=)

Skrevet

jasså... og hvem er skyld i kollektivt rot der nede da?? HÆÆÆ?? Har du vært ut å kjørt bil igjen nå:-) uten briller tenker jeg:-)

Skrevet

DU DIN.................du sitter godt og trygt i den gamle rullestolen din nå eller.....bare vent du til jeg skal ut på gå tur med deg.=)

Skrevet

haha... ingen fare tjukka:-) med den porøse og sprø beinbyggninga di så knekker du beina før du klarer å lirke deg over dørstokken:-)

Skrevet

Tja....dagdrømmer du igjen nå vennen=) Ikke uvanlig i den alderen du er gammelen=)

Skrevet

Jeg dagdrømmer aldri.. Hør her udugelige trafikksinke!!! greit at du har lammet halve Oslo med dine kjørestunt, men å kaste deg som en sulten ulv på uskyldige meg synes jeg er ganske så umoralsk av deg:-) det er tross alt du som er sinka her:-)

Skrevet

Haha....Du...., jeg er ikke den som får bot av å kjøre for SAKTE da........kanskje man burde innføre prikker der også, da ville serfikatet ditt blitt borte=)

Skrevet

hehe... kjører ikke BMW M5 med 530 HK V8 Turbo med fullkompresjonstrykk under fartsgrensene:-) og dessuten har jeg ikke prikker på kortet... for jeg har ikke kort engang!!! haaaaaaaaaaa....

Skrevet

Hehe...så du kjører uten eller et slikt gammelt laminataktig....de tror jeg man finner på et museum nå.......Hmmm.........hvor gammel var du?=)

Skrevet

oij!her var det glefsing i lufta=P

Skrevet

Neida MariaS, de glefser ikke...tro det eller ei, det er bare deres noe bisarre måte å flørte på :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...