skoeske2 Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Hva slags arbeidstid har dere og hvor lenge er barna i barnehagen? Skal tilbake i 100% jobb snart etter permisjon, og skjønner ikke hvordan logistikken blir med jobb og henting/levering i to forskjellige barnehager. Er veldig lite keen på at barna skal få svi for samlivsbruddet med laaaaange dager i barnehagen. Takker for innspill!
winneboo Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Jeg jobber fra kl 8 til 16 hver dag, leverer kl 07.30 å henter alt fra 16.15 til 17.00. Men nå henter jeg bare i en barnehage da, tror ikke jeg hadde rukket å hentet i to forskjellige.
Gjest Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Eg jobber frå 8-16. Barnehagen er open frå 07.45 - 16.15. Så blir litt knapp tid med andre ord. Eg har ordnet det sånn at eg tek 20 min. pause og går derfor 15.50. Siden du skal levere/hente i to barnehager blir det jo ein større stressfaktor for deg.
Gjest Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Jobber 7-15. Leverer 6.30 og henter ca. 15.40. Barnehagen er open fra 6.30 - 16.45. Har begge i samme barnehage, og er glad for det. Går fort 30 min bare på å få ungene ut døra i barnehagen.
To tette + snart ei med flette Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Forsøkt å få barna i samme bhg??!! Det gjorde jeg, fikk plass på grunnlag ac at jeg var alene og ikke rakk noe annet enn å levere unger i bhg om de ikke gikk i samme!!
skoeske2 Skrevet 3. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. april 2008 Takk for svar. Ja, har desperat prøvd å få de i samme barnehage uten hell. Den ene er i gåavstand og den andre må jeg kjøre til. Rakk ikke få med at jeg var enslig forsørger før søknadsfristen hadde gått ut, så ingen prioritet.
Manhattan skyline Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 Jeg jobber 09-17. Leverer ca. halv ni, går fra jobb kvart over fire. Men en kveld fast i uka jobber jeg til 22, så jeg kan jobbe litt mindre de andre dagene. Er så heldig at jeg 1) Har en jobb som gjør at jeg kan flekse hvis arbmengden i en periode tillater det. Jobber heller litt lenger den uken jeg har sønnen min. 2) Har en barnehage som har kveldsåpent...!! Hadde slitt som et helvete med 09-17 jobb uten fleksibilitet og barnehage som stenger 16.45...
Solstråle* Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 Jeg har 45 - 60 minutter kjøring til og fra jobb. Det utgjør vel det samme som to heninger/bringinger.... Måtte avtale å få gå tidlig før jeg kunne takke ja til jobben. Leverer når bhg åpner klokken 7 er på jobb ca 8 og går klokken 15, da slipper han å være fra de åpner til de stenger. Jobber opp igjen de timene torsdagen når smurfen er hos faren og annenhver fredag hvis det er behov for det. Veldig grei ordning. hadde det sånn i min forrige jobb også. Tror de fleste sjefer er fleksibel på sånt, så lenge man gjør jobben sin:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå