Grateful mom Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Dere som har drukket denne amme-teen, har det funket syns dere? Hvis dere har noe sammenligningsgrunnlag da.. Syns dere den er god, eller fins det flere sorter? Har flere venninner som syns den smakte pyton... Andre erfaringer?
Monique72 Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Ja, den smakte bare helt forferdelig. Ver ikke noe særlig om effekten da jeg ikke orket å drikke den. Jeg fikk Oxytocin nesespray av legen i stedet. Det funket sånn passe.
It's all about me Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Den smaker ikke godt nei, men gikk ned med litt sukker oppi. Hadde god effekt til å begynne med, men detet avtok etter noen ukers bruk. Men den var vel verdt det i disse ukene.
Gjest Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Amme-teen skal jo øke melkeproduksjonen og det gjør jo ikke nesesprayen, den hjelper jo bare på utdrivningsrefleksen. Sverger til amme-te og brukte det fast hver gang jeg måtte øke. Funka som fy, altså. Smakte ikke fortreffelig, men OK med en dæsj honning. Det er jo ikke en te du sitter og drikker for ta du skal nyte det, det er for å hjelpe deg "medisinsk".
Gjest Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 jeg synes amme teen var god jeg;) tror den funket bra, jeg hadde bra med melk:) gleder meg til å bruke den igjen;)
HegeAE Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Syns heller ikkje den var dårleg. Men, fekk ikkje så mykje meir melk for det. Men, no hadde eg lite melk og da.....
Grateful mom Skrevet 4. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. april 2008 Fins det bare én type, eller fins det flere? Kanskje du Fornøyd drakk et annet "merke" ?... Urtene og ingrediensene er vel stort sett det samme, men man vet jo aldri.. jeg elsker te generelt, så for meg blir det naturlig å prøve hvertfall.. Men vet ikke om jeg klarer å presse det ned hvis det smaker så forferdelig..
Gjest Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 forferdelig er det virkelig ikke, altså. Bare en smule spesiell, litt mynte/lakris-aktig pga, ja som du ser i ingrediensene. Her er ingrediensene i Kloster Amme-te: peppermynteblad anis fennikel karve melisseblad kanelbark kornblomst ringblomst
❀Alle gode ting er 3❀ Skrevet 4. april 2008 #9 Skrevet 4. april 2008 synes den var helt ok på smak. Drakk den for å øke melkeproduksjonen, men kanskje mest for å forebygge mot kolikk hos barnet. Noe den også skal hjelpe mot:) Barnet får i seg litt igjennom morsmelken.
Prinsesse juli08 *FØDEKLAR Skrevet 4. april 2008 #10 Skrevet 4. april 2008 Er det snakk om NAF sin ammete? eller finnes det forskjellige typer?? Isåfall; hvilke er dere fornøyde med??
Gjest Skrevet 4. april 2008 #11 Skrevet 4. april 2008 Den jeg snakker om er fra Kloster, som du ser i innlegget lengre oppe.
Venter på bitteliten Skrevet 4. april 2008 #12 Skrevet 4. april 2008 Kjøpte ammete på apoteket (husker ikke merket). Smaken var ikke noe særlig og ikke kan jeg si at den hjalp noe heller (verken på barnets kolikk eller melkeproduksjonen), så den blir nok ikke brukt mer her i gården.
amy_de Skrevet 4. april 2008 #13 Skrevet 4. april 2008 Jeg elsker apotekets amme-te, den i den hvite plastboksen, NAF tror jeg den heter. Med honning i blir den knallgod! Og hjelper godt på lav produksjon på kveldstid.
Bubba75 Skrevet 4. april 2008 #14 Skrevet 4. april 2008 Kan ikke huske at den smakte fryktelig vondt, men for meg funka den ikke
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 4. april 2008 #15 Skrevet 4. april 2008 Jeg brukte den fra kloster, var ikke sånn kjeeempe på smaken men hadde litt sukker i den også lot jeg den bli halvlunka før jeg drakk den og drakk alt på en gang slik at jeg slapp smaken :-P
Grateful mom Skrevet 4. april 2008 Forfatter #16 Skrevet 4. april 2008 Honning er vel helt trygt for bebis når man ammer, er det ikke?
Gjest Skrevet 4. april 2008 #17 Skrevet 4. april 2008 Jepp, det er kun direkte til barn under 1 år det ikke bør gis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå