Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Alle fine jentenavn dere kan komme på!<3 jeg sliter med å finne navn.......
Gjest Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Emma er et nydelig navn. Om jeg får jente skal hun ha navn etter barnets kommende oldemødre. Jenny Charlotte. (Kirsten Jenny og Lotte heter oldemødrene)
m*78 Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Camilla Aurora Amalie Emilie Mathilde Amine Alma Alice Karin Rebekka Ronja Veronni Silja Silje Cecilie Thilde Finnes masse fine navn, men er jo en smaksak da. Du kan jo også søke på nett i navnebøker. Lykke til i jakten på det "perfekte" jentenavnet :-)
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Erle Frøya Tuva..............om vi hadde fått jente skulle hun hete 1 av disse 3, Erle var på topp Men nå har det seg slik at vi får en liten gutt Ellers er Josephine også veldig fint syntes jeg!
piamamma Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 Tomine Sara Sofie Mia Tuva Jenny Natalia Mina
anni:-) Skrevet 3. april 2008 #9 Skrevet 3. april 2008 Hvis jeg fikk en jente ville jeg ha kalt henne Malin. Frida og Andrea er også fine navn syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #10 Skrevet 3. april 2008 Josefine Ylva Leona Selma Ella Sofia Ronja
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 4. april 2008 #12 Skrevet 4. april 2008 Måtte bare kommentere Håpefull_jente, for jeg syns Jenny Charlotte var så nydelig navn. Så heldige dere er som har løst oppkallingsgåten. Vi har også lyst til å kalle opp og har navnet klart om det blir gutt, men på jentesiden er det helt håpløst! Er bare Esther, Anbjørg, Oline, Thorbjørg og sånt i den duren. Og det klinger ikke akkurat i mine ører :S Man skal jo like navnet også...
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 4. april 2008 #13 Skrevet 4. april 2008 Julie June Elisabeth Thea Amalie Emilie Isabell Isabella Emma Emmy Maria Janette
temine Skrevet 4. april 2008 #14 Skrevet 4. april 2008 Jeg har kanskje en litt annen smak enn de fleste her inne da, men noen av navnene kan vel alle like og:) Anna, Ada, Klara, Petra, Olava, Ella, Inga, Leikny, Henny og Laura. Jeg har det mye værre med guttenavn:D
EvaMarie Skrevet 4. april 2008 #15 Skrevet 4. april 2008 Jeg hadde kalt hun LIV hvis det var en jente, men vi venter gutt. Det er sà vanskelig!!! Ellers liker jeg Jenny, Lilli, Nina, Annebel....
Siw1 *mamma til Rikke&Adrian* Skrevet 4. april 2008 #16 Skrevet 4. april 2008 Hvis jeg får jente så tenker jeg litt på Vilde, Amalie og Thea ihvertfall:) Synes det er fine navn!
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 4. april 2008 #18 Skrevet 4. april 2008 Emilie Emily Ariel Sofie Mariell Julie Juliane Julia Celina Cathrine Catharina
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 4. april 2008 #19 Skrevet 4. april 2008 Mine favoritter for tiden er Helena Eiril
Edelweis Skrevet 4. april 2008 #20 Skrevet 4. april 2008 louise adeleide ylva inger er mine favoritter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå