Gjest Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Heia:-) Er der noen damer der ute som kjenner til Goldfinger plaza/Goldfinger eiendom i Kristiansand? Skal til Kristiansand til helga med to små barn og da ser det litt greit ut å bo der siden det er egen kjøkkenkrok og separate soverom. Billig er det også. Kanskje litt for billig? Derfor håper jeg noen kjenner til dette og vil skrive noen ord om det....
mamma i sør Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Har ikke hørt om noe overnattingsplass ved det navnet? Hvet du hvor det ligger?
Gjest Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Adressen er Holbergsgate 16 4614 Kristiansand S eller www.goldfingereiendom.no.
Chiabatta Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 jøss, rart jeg ikke har sett det noengang. kanskje ganske nytt? prøv, vel! Det er jo super sentralt.
Gjest Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 Ja det ser ganske greit ut synes jeg. Men reagerte litt på prisen siden det er så billig :-). Men kanskje vi bare skal prøve ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå