Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Dere som har et nick er dere mindre anonyme.? Vet vi da navn?, hvor dere bor? Vi er nok alle anonyme her!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Ok så du vet ikke hvem jeg er , men jeg vet hvem du er pga du kaller deg balooa & kengurua?
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Er du seriøs eller!!? La meg gjette svaret! JA
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 Flere av deg og dine svar så flyr jeg på veggen!! Godt og se du har lært deg og provosere, sikkert gøy og diskutere med deg. Ja og Nei kult NOOOOOOOOOOOOOOOOOT
mosegrisen Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 Det er jo utrolig spennende å diskutere så fascinerende tema som dette, så kritikken er på sin plass!!
mosegrisen Skrevet 3. april 2008 #10 Skrevet 3. april 2008 min kommentar var forøvrig til NN over her...
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #12 Skrevet 3. april 2008 Noen av oss ønsker jo på grunn av kjendisstatus å være anonyme også på grunn av moderator som ser email adressen vår. Med vennlig hilsen Mille som må være anonym på grunn av privat omgang med kongefamilien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå