Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 jeg har litt problemer her, lang historie,men skal gjøre den kort... jeg har nettopp blitt mamma selv,men er ste mor til to andre, vi har dem fult og trives helt greit med det, gjør ikke meg noenting...men det som plager meg er mora til disse ungene hun er ikke helt som det skal. hun har dem bare anne hver helg,men har ikke lyst til å sende dem dit for det ser ikke ut der og de får ikke mat av og til, kommer hjem og er kjempe sultene fordi de ikke fikk lov å få mat også kom den ene gutten og sa at han sov ikke i sengen sin der lengere for en katte hadde besjet i sengen hans og mamma gadd ikke å vaske det bort.. hva skal jeg gjøre? jeg er redd for å si noe til noen som har noe med det for da klikker hun så jævelig og jeg er rett og slett redd for min lillegutt at hun skal finne på å gjøre han noe vondt men jeg får samtidig vondt å sende de andre ut der til ei som ikke gidder å gjøre noe,bare går hjemme og driver på med dank.... og det er masse historier jeg har hørt om henne som jeg ikke syntes om når det er unger i nærheten... hjelp!!!!! velger å være anonym for man vet aldri om hun eller venninner er her inne...!!!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Hva med å kontakte barnevernet??? Det hadde jeg gjort.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 det er noen andre som har gjort det før for de trodde det var stoff inni bilde,men alt barnevernet gjorde var å ringe å høre med folk rundt henne og hørte om de viste noe,mer en det ble ikke gjort....
Poteto Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 da ringer du å forklarer saken å sier dei SKAL ta seg en tru bort dit!! dette er uaksetabelt.. stakkers barn.. hva sier bf??
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 nei han er så lei av løgner og lei av alt, hun vil jo ikke ha de noe særlig uansett også er folk og ser til dem om de er hele helgen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå