Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Jeg har nå fått beskjed av min arbeidsgiver at mine arbeidsoppgaver er blitt endret når jeg kommer tilbake på jobb. Jeg er fullstendig klar over at jeg ikke har krav på å komme tilbake til nøyaktig samme jobb. Men nå føler jeg at jeg blir degradert. Føles ut som en straff på en måte. Jobben min er så forandret at det går utforbi fagfeltet mitt (har 3 årig høyere utdannelse). De holder seg helt innen for lovens rammer, men alikevell føles det ut som jeg blir lurt når jeg kommer tilbake. Noen andre med samme erfaring? Føler meg litt tris i dag, og kunne trengt noen trøstende ord. Kan vel ikke bare være meg dette skjer?
Prins og prinsesse Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 En kollega av meg fikk andre arbeidsoppgaver (trodde hun skulle tilbake som klassestyrer i 10. trinn, men fikk ansvar for norsk fremmedspråk på skolen i steden for - noe hun absolutt ikke ville egentlig). Tror hun følte det litt kjipt der og da ja. Men høsten etter var hun tilbake som klassestyrer igjen... Men din "degradering" kan kanskje ikke unnskyldes som "midlertidig praktisk løsning"...?
mamman til to gutter Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 I utgangspunktet har de vel ikke lov å endre arbeidsoppgavene dine? Hvertfall ikke i en sånn grad at det ikke lengre har noe med utdannelsen din å gjøre, det kan vel ikke lønne seg for dem heller å lønne en med en unødvendig høyskoleutdanning. Si hvertfall fra at du ikke er fornøyd med det, så kan det hende at dere kan løse det sammen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå