*sutrikus-trassaldrius* Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Ser på altinn.no og prøver å finne ut hva jeg har betalt i skatt.... Er det det som står som fradrag i tilknytning til arbeidsinntekt som er det jeg har betalt i skatt?? Eller hvor finner jeg det?
Gjest Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Du er nok ikke inkompetent... for det står nemlig ikke der... i alle fall ikke før du har levert inn. Når du har levert inn så vil du kunne se hva de har beregnet at du skulle ha betalt.... ;o)
*sutrikus-trassaldrius* Skrevet 3. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2008 Okay jeg har levert inn..og da står det at de har beregnet at jeg skulle betale inn litt over 23000 i skatt. Men ser ikke hva jeg HAR betalt i skatt noe sted Finner det ihvertfall ikke og syns det er rart at det ikke skulle stå der?
pøber´n & je Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Det må du finne ut selv. Det står på årsoppgavene
Gjest Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Finn frem lønns- og trekkoppgaven din (den du får av arbeidsgiver i desember/begynnelsen av januar) Der står det hva du har trekt i skatt i 2007 )
*sutrikus-trassaldrius* Skrevet 3. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. april 2008 Hehe jeg har tenkt på det men de har jo ikke jeg =) Bare sånn for å være vrang her
*sutrikus-trassaldrius* Skrevet 3. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. april 2008 Men takk for at dere gidder og svare meg begge 2 =D håpløse skatteinnlegger *grrr*
Gjest Skrevet 3. april 2008 #9 Skrevet 3. april 2008 hehe... DA blir det nok vanskelig. Da må du nok vente et par dager til papirutgaven kommer i posten. Der står alt vet du ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå