Anitahar2barn Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Noen av dere som har prøvd å se "resultatet" på nettet? Jeg kommer inn og sånn, men ser ikke om jeg har restskatt eller penger til gode? Noen som vet?
Candygirl_ Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 jeg fikk det i posten idag og jeg fikk igjen.. jippi..
Anitahar2barn Skrevet 3. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2008 Ingen som har fått det til? Sukk, jeg er såååå nysgjerrig!
***Trebarnsmor i april*** Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Er det ikke sånn at du først får tilgang på nett når du har mottatt selvangivelsen i posten? Jeg hørte rykter om at pinkoden du trenger står i papirene du mottar. Med andre ord: Du får ikke resultatet på nett før du har fått resultatet pr. post, og da er jo det jo ikke så veldig spennende lenger... )
Anitahar2barn Skrevet 3. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. april 2008 Oki, jeg leste her igår at man kunne se svaret fra midnatt. Men men, og selvangivelsen skal jo egentlig være sendt ut nå. Her hos oss er det posten som er treg.
Anicol Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 Du kan bruke pinkodene som står på skattekortet ditt=) Var inne istad, fikk opp det meste, men ikke om jeg får tilbake noe..
Anitahar2barn Skrevet 3. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. april 2008 Var inne jeg og, ser alle tallene men ikke resulatet. Da går det sikkert ikke da. Jaja får smøre meg med tålmodighet :-)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #10 Skrevet 3. april 2008 Jeg fikk sett det. Har ikke fått den i posten ennå. Du må sende den inn også gå til forsiden, da kommer det opp beregnet skatt.... Kan justere selvangivelsenså mange ganger du vil på nettet fram til 30 juli, selv om du har sendt den inn
Emilie&Markus Skrevet 3. april 2008 #11 Skrevet 3. april 2008 Hvis du har årsoppgaven din for 2007 forran deg når du ser på nettet kan du enkelt regne ut selv hvor mye du får igjen eller må betale.. Bare å logge seg inn på altinn.no, gå gjennom selvangivelsen og sjekke at alt stemmer. Klikker deg videre ved å sende inn selvangivelsen. Da kommer det opp en meny, hvor du kan klikke deg inn og se en foreløpig beregning over hvor mye skatt du skulle ha betalt i 07. Da regner man jo bare enkelt utifra lønns-og trekkoppgaven din hvor mye skatt du har betalt, også trekker man fra det beløpet du får opp på altinn. Da finner man ut hvor mye man enten har til gode eller i minus Gjorde det istad, og fant ut at jeg får igjen ca 12000, så sitter her ganske fornøyd nå ja =)
Hopefull Skrevet 3. april 2008 #12 Skrevet 3. april 2008 Får ikke opp noen meny der man kan klikke seg inn go se en foreløpig beregning av hvor mye skatt jeg skulle betale jeg.. Hvor finner jeg dette, etter at jeg har sendt inn selvangivelsen??
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #13 Skrevet 3. april 2008 Nei og nei og nei.... Den skal leveres 30.APRIL. Skatteoppgjøret blir sendt ut 25.juni.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå