Gå til innhold

Trenger litt hjelp med noe her...!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min er 3,5 mnd gammel, og venninnen min sier at jeg ikke trenger å ta han opp eller gå til han med en gang han griner.. Jeg kan godt prøve det, men føler det er litt tidlig.. Leste i en bok at hvis man ikke tok opp babyen når h*n grein så følte dem seg uønsket og uelsket(den boka var for nyfødte da men).. Hva skal jeg gjøre? La han grine litt og se om han eventuelt sovner igjen eller gå bort til han.. Jeg pleier vanligvis å bare ta smokken inn i munnen på han og vugge litt på vogna og da sovner han.. Men han blir vel ikke akkurat "bortskjemt" hvis jeg går bort til han hver gang han griner heller?

Er førstegangsmamma bare så det er sagt, venninnen min har en datter på 7 mnd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyen skal hvertfall ikke ligg eå grine lenge. Hadde gått bort å gitt smokken først, Hvis ikke det funker hadde jeg tatt ungen opp. HS sa at de ikke kunne bli bortskjemt når de var så små.. Men minien min har ikke lagt å grint alene noen gang (4mnd)

Skrevet

Ikke hør på venninnen din og følg mammainstinktene dine:) Jeg hadde tatt opp med en gang...

Skrevet

Oki tusen takk :)

Det jeg føler er riktig selv.. :)

Skrevet

Gjør det DU føler er riktig for deg og gutten.

Du er mammaen hans og kjenner han best. Og du hører forskjell på de ulike typene gråt - er det "masegråt" kan han jo ligge litt, men det finner du ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...