Gå til innhold

Bryllupsbilde i studio eller bare ute?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt usikker på om jeg bare skal droppe fotografen som skal fotografere i studio. Har en hobbyfotograf som skal være med meg hele dagen, og vi skal nok ta en del bilder ute. Men så er jeg litt usikker på om jeg skal tørre å satse på fint vær. Frisør og sminke er gratis, så jeg kan i verste fall hive på meg kjolen og alt det noen dager senere. Det er bare brudebuketten som blir et problem da......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi fikk en onkel til å ta bilder gjennom dagen:) vi fikk kjempe mange fine bilder:)

har noen få av di inne på hjemmesiden min.

www.grysom.piczo.com

Skrevet

Jeg hadde tatt bilder i studio også.

Selv leide vi fotograf til å komme til oss siden vi giftet oss på et veldig spesielt sted, men skulle ønske vi hadde bilder i studio også. Der kan man jo få det lyset mann vil.

På bryllupsdagen vil en jo ha best mulig vær, men det er ikke strålende sol som er det mest ultimate for slike bilder. Lett skyet er.

Ta nye bilder noen dager sener blir ikke det samme.

Skrevet

Jeg fikk en venn som er fotograf til å ta bildene av oss. Vi hadde bare bilder ute og de ble kjempefine. Blir fort litt oppstilt og kunstig i studio, er ikke spes fotogen heller..... Det beste fotoværet er når det er overskyet. Er det sol så blir det fort mye mysing og skygger. Finn et sted hvor dere eventuelt kan stå under tak dersom det regner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...