Gå til innhold

Selvangivelsen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva fikk dere igjen? Evt måtte betale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg måtte betale 3600, mens min samboer fikk igjen 13000 :)))))

Skrevet

Heldige dere er som har fått den allerede..

Skrevet

jeg vil også ha min!...kanskje den kommer i morgen...? :P

Skrevet

bare gubben har fått den og han får igjen 17000. h¨åper jeg ikke får smell!

Skrevet

...og hva skal pengene brukes på da?? :) Har ikke fått den enda jeg.

Skrevet

ååååååååååååh - nå ble jeg sååååååååååååååååååååå nysgjerrig - vil ha min og!!!!

Skrevet

Oi! Nå ble jeg spent! Vet jeg får igjen, for jeg har fått økonomikontoret til å trekke mer enn de egentlig mente de trengte (har gjort det i flere år). Da har jeg noen hundre mindre hver måned, men slipper å lure på om jeg får smell :) Det kan jo være et tips til andre også :)

Skrevet

Fikk restskatt på 86 kr...

Beløpet skal nok være større, for de hadde forhåndsutfylt kjørefradrag og jeg har jo ikke kjørt til jobb på slutten av 2007. Tror kanskje jeg "glemmer" å sjekke den posten... ikke så mye penger det er snakk om, men er litt trangt om dagen!

Skrevet

Får igjen 11500 kr! Ble kjempegla! :)

Sambo fikk 3000 i baksmell, men han har så mye å skrive av på skatten at han regner med at han får tilbake flere tusen. Han er svensk og jobber i norge, studiegjeld osv... Så dette blir ett bra år! :)

Skrevet

jeg vill ha min igjen !!!!! håper på å få noe igjen å ikke gå på en smell... huff.

Skrevet

Oj, gleder meg. Skal løpe ut til postkassen når postbilen har vært her i dag. I fjor fikk vi tilsammen 40.000,- Meg og min mann. Vi betaler litt mer skatt hver mnd for å få igjen i skatteoppgjøret. Fin sparing og kommer godt med i sommerferien.

Skrevet

Hvor kommer dere fra dere som har fått selvangivelsen?

Jeg sitter selv å tripper å venter på min. Har regnet ut hvor mye jeg tror jeg får igjen og venter nå i spenning :)

Skrevet

Til alle dere som venter spent. Det finnes enkel skatteberegning på skatteetaten sine nettsider. ;-)

Skrevet

Jeg får igjen 52000,- Så da har jeg råd til og være hjemme til jenta er 1 år, og ikke bare til høsten når hun er 8 mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...