Beibifot er blitt Storebror Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Får nesten dårlig samvittighet :/ Kjenner det dunker langt nedover" du vet hvor" Så kommer det noen ville spark og slag innimellom *uff då liten....
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Dårlig samvittighet?? Ja, den var ny.. Hikking er barnets måte å trene mellomgulvet til den skal begynne ¨å puste etter fødselen!
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 3. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2008 Åh!! Trodde det var min feil....skjer jo hver 3-4 ganger om dagen....og føler det skjer når jeg drikker vann... Hm... ja den var oxo ny for meg *ler*
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 er nok ikke din feil, for babyen drikker hele tiden fostervannet den ligger i. Det har ingentng med når du drikker å gjøre. Hikkingen er viktig trening! :-)
Babymagen Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Ja, det hikker veldig mye hos meg også.. hvertfall tre ganger om dagen, men det er vel bare positivt... Men jeg blir litt lei hikkinga innimellom jeg, når det blir så mye. hikker kraftig til tider også
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 3. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. april 2008 Så godt å høre at det er positivt ) Då e det bare å hikke i vei her då.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå