Nit@™ Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Så på vgnett at en omkommet var hentet ut. Tanken gikk med en gang til deg rosa på rosa. Håper dere slipper å vente lenge. Mange klemmer herfra. Sorry at jeg "stjeler" meg innpå linken din Nurket vårt..
Cat.68 Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Ja mine tanker har også vært hos deg og dine ikveld. Sender en klem.
små Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Hei. Det varmer å se at dere tenker på meg.. Hodet er lettere kaotisk nå, og jeg bare "håper" det er kristin de har funnet. Vi får kanskje vite i morra...hvis det ikke er henne vet jeg ikke hva jeg gjør.. jeg er så kvalm. Kristin, du kan ikke være borte...jeg trenger deg!!! Hva skal jeg gjøre nå? jeg føler meg helt tom, men har så lyst til å hyle! Lever på kaffe om dagen, ikke at det hjelper noe særlig, men det gjør det iallefall ikke verre... Herregud, KRISTIN! Du kan ikke være borte...du skulle jo alltid være her..herregud..jeg trenger deg, skjønner du ikke det??? du kan ikke bare være borte! Det går bare ikke... herregud! Jeg har så mange tanker.. gikk det bort? hadde hun vondt? er hun hel? HERREGUD! er hun mye skada? Kan man se at det er henne? Er hun fortsatt kristin? HERREGUD!!! KRISTIN! jeg orker ikke det her! du må komme tilbake, ,hører du! åå, kristin jenta mi! Jeg elsker deg!
små Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 men hvis det ikke er henne..da kan jeg håpe littt til...
Gjest Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 Synes så veldig synd på deg og andre som er rammet av denne tragedien. Og så attpåtil å måtte vente slik...ikke rart du føler deg helt bunnløs av sorg og masse vonde følelser. Ord strekker ikke til i en slik situasjon, men kanskje det kan gi deg noe å vite at alle her inne føler med deg. Håper du har noen som kan hjelpe deg litt også med barna slik at du kan få lov å ha det vondt.
små Skrevet 3. april 2008 #9 Skrevet 3. april 2008 Det varmer masse. Har en fantastisk kjæreste som har hjulpet meg enormt, og det er godt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå