Gå til innhold

revne FREMOVER?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

trodde man revnet bakover jeg... og gruer meg enormt til det..helt til jeg sat å leste fødselhistorier nå, der mange har revnet fremover???!! auauauau hvordan blir dette da?? kan man ødelegge hele "roseknuppen"? uff å uff, nei å nei!! dette vil jeg ikke!!:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke alle som revner da:)

Jeg trengte bare noen få pyntesting etter fødsel nr 1, og revnet ikke i det hele tatt under fødsel nr 2.

Men det er nok uansett mest vanlig å revne bakover:)

Skrevet

hei skal ha mitt 3 barn og hatt to vanelig fødsler hvor jeg har revnet litt men ikke framover..

har heller ikke hørt att noen av mine venninder har revnet framover heller hmm kansje de mener på siden alldrig hørt om noen som har ødlagt " roseknuppen " i hvertfall

uansett ikke noe og grue seg til , så lenge du gjør som jordmorsier og ikke presser før du skal går nok dette kjempefint.

jeg har i hvertfall alldrig merket att jeg har revnet og har hatt to fødsler helt utan noen form for smertestillende ..

lykke til :)

Skrevet

Hei, jeg revnet litt forover forrige gang. Men det var ikke så ille. Tror det er verre å revne i nærheten av der man må på do;) Jeg revnet heller ikke fra åpningen og opp, men fikk en sprekk i kjøttet på den indre kjønnsleppen, altså ikke i forbindelse med åpningen i det hele tatt. Jeg syntes også dette var rart. Trodde liksom aldri at det skulle gå den veien. Men det ble jo så klart utsatt for veldig mye press den veien også.

Jeg var flink og tøyde før fødselen. Men det falt meg aldri inn å tøye åpningen den veien. Det går vel heller ikke så bra heller når jeg tenker meg om;)

Skrevet

Er en smugtitter fra 2. jeg da ;) Ville bare fortelle at jeg revnet også fremover med min første, men på siden av roseknuppen da ;) ble sydd men har ett dypt hakk der. Er imidlertid ingen andre enn jeg som har merket det ;) Var absolutt ikke verre å revne den veien enn den andre, jeg ville heller si at det var bedre. Dessuten kjenner du ikke at du revner da å det gror utrolig fort. (En uke eller to hvis jeg husker riktig)

Kan svi litt når du er på do, men jeg brukte en dusj de hadde ved wc å da kjente jeg absolutt ingenting.

TIPS: Hvis de ikke har dusj kan det være greit å ha ei sprutflaske med seg også når du kommer hjem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...