Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Hei! Kanskje litt dumt spm, men spør likevel.. Tulla vår skal begynne i barnehage snart og jeg lurer på hva man absolutt bør kjøpe inn av utstyr og klær? Hun er snart et år. Tror jeg vet om det meste, men greit å få litt råd likevel. Lønner det seg f. eks å kjøpe kun en parkdress som tåler vind og vær eller en dress og eget regntøy? Vil helst unngå å kjøpe for mye unødvendig utstyr/ klær, de vokser jo så fort!
lykkeligste Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Må bare anbefale en ting: reima tec sin vårdress! Vi har hatt to til eldstemann, og den er helt sinnsyk bra!
Snupi27 Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 *matboks/drikkeflaske/termos *tøffler (innesko) *minst 2 inneskift tøy (2 av hver.. 2 bukser, 2 strømebukser, 2 gensere osv..) *cherrox/støvler *regntøy *ulltøy (man kan ha under regntøyet *litt tynn dress *ullsokker *regnvotter *luer *bleier/zinksalve (om barnet bruker det enda)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå