Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Jeg har en datter på 4 mnd som blir så sutrete når kvelden begynner i går gråt hun utrøstelig stakkar... Hun er smilende og blid på dagen ligger og prater og koser seg. Om kvelden er hun vanskelig å få i mat tygger bare på flaske smukken, putter HELE handa inn i munnen. Er det tenner som er på vei??? Noen som har hatt det samme? Takknemlig for svar )
øynesomtinntallerkner Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Akkurat samme her:) Nå er han vel 4,5 mnd og har fått to tenner siste uka.
bruse Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 akkurat det samme her! Blitt helt umulig å legge siste uka. Har begynt å vurdere en metode (ikke ferber, det tør jeg ikke, men kanskje noe iltt snillere), men usikker siden jeg mistenker tenner. Håper at de kommer fort og at alt blir bra igjen:)
oblix Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Vil bare si at det kan ta flere mnd før tennene faktisk bryter gjennom. Her er det perioder der det er mye gråting, men jeg må bare trøste han så godt jeg kan, gi dentinox og litt ekstra kos. Synes ikke du over her skal kjøre noen metode jeg da, siden det muligens er tenner på gang, en må nok bare holde ut, verst er det for de små, de trenger trøst.
bruse Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 men du sier det kan ta måneder før de bryter igjennom. Og det er jo ikke bare en tann hun skal ha heller.. Det vil jo si at det vil være sånn omtrent alltid det første året. Skal jeg la henne bli vant med å bli vugget i søvn hver kveld da? Syns det er et dilemma. Blitt skikkelig mammadalt også nå, så bare jeg som kan roe henne. Har ikke lyst at hun skal være så avhengig av meg! Vil gjerne at pappan skal kunne bidra like mye, og at jeg kan ta meg en frikveld i ny og ne.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Slik var minstemann her for noen mnd siden. Han fikk 2 tenner samme dag som han ble 4 mnd og i forkant hadde han vært survete... men vi tebkte ikke i de baner i det hele tatt for storebror fikk ikke tenner før 7 mnd... (regna med at de fulgte hverandre på slike ting, men nei..)
oblix Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 Hos oss har det vært mye surving på kveld og natt med de tennene, og slik er det vel bare. Men det er bare i perioder, er jo ikke slik hele tiden. Men hvis det gråt hele tiden, kan det jo være noe annet også... Nå skal det sies at de første tennene er de verste, gjerne de to oppe, som er store.
bruse Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 er det ikke de to nede som kommer først som oftest?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå