TinkaLill Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Hei, eg har ikke hatt mensen på 4 mnd, testa meg og den va negativt..men nu har eg opplevd at det kommer melk av det eine bryste, det har det ikke gjort før... ka e det som skjer? nån som har opplevd det samme?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Oi da! Hmm, om testene dine ikke slår bør du kontakte legen for en blodprøve! Du kan være en av få som ikke slår ut på en vanlig graviditetstest! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå