27dager Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Oppdaget bitte litt blod i trusen i formiddag, mindre enn et knappenålshode stort. I tillegg til dette har jeg stikking i høyre siden, litt over lysken, til tiden regelrett smertefullt. Veldig kvalm og urolig i magen, diare nærmest. Den tunge, ømme følelsen jeg har hatt i puppene er nesten vekke. Så nå er jeg så redd det er en begynnende spontanabort! Er litt over 5 uker. Hva tror dere?
Tulte, 07,08,mai 11,Fødeklar Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Skal være vanlig med blødinger - men abefales å kontakte lege for å sjekke om alt er i orden.Men om jeg hadde fått kun blødning som knappenålshode hadde jeg tatt det med ro og ikke vært bekymret. Stikking i siden kan bare være livmora som vokser - det kan være litt ubehagelig. Tror ikke du har noe å bekymre deg for så lenge det ikke blør mer:) Andre symptomer som ømme pupper kan komme å gå uten at det trenger å være noe galt. Lykke til og håper det roer seg
27dager Skrevet 3. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2008 Å, jeg håper det! Er bare at jeg har hatt en SA før og da begynnte den ca. på sammen måten.. Huff, er så redd og nervøs, sikkert derfor jeg er litt rar i magen og...
Tulte, 07,08,mai 11,Fødeklar Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Les innlegget "Flere som merket økte smerter/strekkinger på siden av magen når de er 9 uker?" nedenfor - sikkert de samme stikningene:) Håper du slipper enda en SA! Om den du hadde tidligere begynte likt kan du jo sikkert få en time om noen dager og få sjekket at alt er i orden. Lykke til:)
Tomine29-Høygravid:-) Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Skjønner godt at du blir engstelig, men det var jo veldig lite blod og stikkinger i magen er veldig vanlig. Livmoren vokser og tøyer på seg. Opplevde akkurat det samme, hadde også urolig mage til tider og mensmurringer., Husker jeg bekymret meg mye i 1 trimester. Nå er jeg i 3 trimester og babyen sparker som bare det. Nå krysser jeg fingrene for at resten går bra:-) Lykke til videre:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå