ツWonderfull Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Jobb 1: 25 minutters kjøring hver vei Følger skolens ferie/fridager,masse fri mao Må bruke nynorsk, noe jeg sliter med Ok kollegaer, (men kunne jo vært litt bedre) Kjekke arbeidsoppgaver, har det kjekt på jobb, aldri kjedelig Jobb 2: Bedre betalt. 5 minutters kjøring hver vei er en lederstilling, mye ansvar. blir gående litt "aleine" en del kontorarbeid Mulig kjekke kollegaer?? Det vet jeg ikke enda Mye mindre fri, 5 ferieuker i året. Kan bruke bokmål.
meg & to små vampyrer Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Jobb nummer to. Men at du kan velge, herregud, så heldig du er!
ツWonderfull Skrevet 3. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2008 takk for svar. Nr 2 virker veldig spennende, men mer fri i den første jobben og mer tid med barna veier jo sterkt opp.....vanskelig å velge.....
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Utifra innlegget.. nr2.. Men, du sitter med inntrykkene ++ Lykke til med valget =)
Monajenten Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Nr. 2 tror jeg....selv om du har mer ferie ved første alternativ, syns jeg det har mye å si at du har så kort vei. Du sparer 40 min hver dag (som kan brukes med barna) og du tjener mer (som kan gå til supre ferier med barna) :-)
Chiabatta Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Definitivt jobb nr. 2. Det er sikkert en overgang, men jaggu meg en utfordring som er verdt å ta med seg videre. Lykke til!
ツWonderfull Skrevet 3. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. april 2008 hadde vel klart valgt nr 2 om det ikke var for at jeg mister en del fri da.....derfor det er så vanskelig å velge....hmmmm......tenketenketenke på det litt til....
A4 Husmor.... Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 Hvor mye bedre betalt er jobb nr 2 i forhold til nr. 1? Hvis du sammenligner dagslønnen med antall feriedager?
ツWonderfull Skrevet 3. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. april 2008 ikke mye.....har tenkt på det og, lønn er egentlig ikke så veldig viktig her....
Gjest Skrevet 3. april 2008 #10 Skrevet 3. april 2008 Tror faktisk jeg hadde valgt nr. 1, men det spørs om du er veldig gira på utfordringer det da Jeg har lederjobb idag, med vanlig arbeidstid, 2 barn hvorav et i skolealder. Kunne svært gjerne tenkt meg en jobb tilpasset skoleruten. Ser at det har blitt viktigere enn jeg trodde det skulle bli. Fritid med barna får man aldri mulighet til å ta igjen, men utfordrende jobber kommer det flere av. Et viktig poeng er jo at du vet at du vil trives i jobb nr.1 etter det jeg forstod Var jo litt lenger reisetid da men.... Lykke til med valget!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå