Gå til innhold

Dumme damer i butikken!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går inn på kiwi og kjøper to grandis og to solo. Så får jeg bør-du-virkelig-spise-og-drikke-det-der-blikkene fra eldre damer og kassadama...!? Jeg er ikke overvektig, bare gravid for svarte! Og dessuten spiser jeg dette veeeeldig sjelden.. Men akkurat i dag gadd jeg ikke lage middag.. Knurr på de damene!!:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleide å handle fast i samme butikk der jeg bodde før, og han i kassen begynte først med å se nøye på varene mine og meg mens han slo inn. Etterhvert som jeg hadde handlet hos ham mange ganger, utviklet han vanen med å kommentere hva jeg hadde kjøpt, ikke hånlig eller noe, men av typen; jaså, skal på fest i kveld?, eller sunn middag i dag? eller fyllesyk, kanskje? Jeg ble fryktelig lei av min livsstilsovervåkning, så jeg lurte på om jeg skulle si fra. Men så kom jeg på noe mye lurere: Neste gang jeg handlet, laget jeg en handlekurv som inneholdt kun følgende og ikke noe annet: Toalettpapir, kondomer og to agurker. Fikk fred dtter det....

Skrevet

Hehe.. Genial ide det der:-)

Skrevet

må fnise, jobbet i butikk, i kassa tidligere, og sa av og til litt sånt, ikke noen faste, men til folk på min egen alder jeg skjønte tok en spøk.. hihihihi.. hadde noen tatt "agurk, kondomer og dopapir trikset" så hadde jeg nok trukket på smilebåndet :-)

Skrevet

Dere har problemer ass...nå må dere slutte å henge dere opp i filleting!! Kassafolk mener ikke noe vondt med slike kommentarer da vettu, de prøver bare å få i gang en morsom samtale...

herregud!!!!

Skrevet

Å, nei, HI!!! Nå har du irritert på deg en kassadame her inne!! =)

Skrevet

Jeg er medeier i en butikk der vi ALDRI kommenterer varene til folk før de eventuelt spør etter råd eller kvalitet...Vi har fått mye positiv tilbakemelding på det...og de som ikke bryr seg om man kommenterer varene bryr seg heller ikke om man IKKE kommenterer..:)

Skrevet

Du som mente at kassadamen bare ønsker å få igang en morsom samtale. Det er ikke sikkert det alltid passer seg med en morsom samtale. Det er nesten kunden som må styre det og ikke du. Det er faktisk sånn at kanskje dette menneske kom rett fra en begravelse eller noe annet som tynget også skal du sitte der og plukke på matvarene hans eller hennes. Høffelig skal du være. Korrekt. Men MORSOM?! Da må du nesten kjenne kunden svært godt eller vente på at kunden byr opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...