Gå til innhold

Dere som har barn i boklubbens barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye betaler dere for pakkene?

Du får tilbud om 1 bok i mnd eller hva?

Har meldt inn nevøen min nå og skal betale for han i 1 år.

Er vel forskjellig pris på alderstrinnene også,han er 1 år.

Noen som vet ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bokpakkene er vanligvis på rundt 250 kr mener jeg. Får en bok i måneden ja. Jeg ville vel egentlig heller ha anbefalt Go'boken istedet. Syns at Bokklubbens bøker ikke er så veldig tilpasset så små barn. Jenta vår er 21 mnd og Pulverheksa er ikke det hun syns er kult enda. I go'boken er det mer passende bøker syns jeg.

Skrevet

Synes de har en del fine bøker der jeg.

Tassen bøkene er jo popp også har de alle de typiske Astrid Lindgren o.l bøkene.

250 kr....synes det hørtes mye ut jeg...er det ikke bre 1 bok i mnd?

Så på de man kan bestille utenom,de ligger på litt over 100kr.

Skrevet

250 kr i måneden et helt år??

du er glad i nevøen din er du ikke?? huff...

er ikke meldemmer der vi enda,men skal melde inn dette nurket nå til høsten..har en på fire år og så tenkte at han også vil ha utnytte av bokklubben litt etter hvert :)

skal være en grei klubb å avbestille bøker fra så derfor valgte vi den..var med i goboken tidligere og det var en grei nok klubb det,men manglet noe følte jeg...kan ikke sette fingeren på det,men pakkene var litt tomme hvis det gjør noen mening?

Skrevet

trenger jo ikke si ja til alle pakkene da,men ja,jeg er glad i han...hehe.

Var dåpsgave da og jeg er fadder.

Men tror ikke det er så mye som 250 i mnd...

Skrevet

Heia

Jeg har meldt inn datteren min i bokklubbens barn og den siste måndens hovedbok kosta 359,- Den avbestilte jeg og ellers ligger de fleste bøker fra 200 - 350... Hu er snart 3 år og mange av bøkene er for store for henne...

Synes de tar seg litt vel godt betalt...

Skrevet

hehe..ja,men da kan jeg forstå det...

tenkte at hvis du skulle gjøre slik med alle nevøer så kunne dette bli dyrt i lengden ;-)

Ser det er flere som kommenterer at bøkerne er for litt større barn enn hva medlemsbarnet er..men er jo bedre det enn at ungen har "vokst fra" bøkern når de kommer..

min erfaring fra når guttungen vår var liten var at han kunne ikke brydd seg mindre om bøker uansett om det var hund eller mattematikkbok..

men man har jo da bøker til når ungen blir større..

mitt inntrykk er ihvertfall at det er mer "ordentlige" bøker man får i bokklubens barn..og mange bøker er verdt å ha ikke bare til dette barnet,men til fremtidige barn og barnebarn osv osv...

mine foreldre har fortsatt bøkern etter at vi var medlemmer når vi var små..de har blitt godt brukt oppgjennom årene..og nå er det barnebarna deres som blir lest til i de samme bøkern.. :)

Skrevet

Syns også bøkene ofte er beregnet for litt større barn, men de kan jo bare vente litt. Min er 2,5 snart. Har vært medlem i barnas egen bokklubb tidligere og kunne knapt vente til det var gått et år for å få meldt oss ut. Skikkelig dårlige bøker der syns jeg. Bokklubbens barn er kvalitetsbøker og man avbestiller bare det som ikke passer. Kjøper kanskje 3 i året. Kjøper også bøker i bokbutikk for jeg syns det er så hyggelig å gå der med vesla.

Veldig god dåpsgave må jeg si!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...