snuppi har blitt storesøster Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Hvordan er det med med å ta utdannelse når man er alenemor? Er det strenge krav til hva slags type utdannelse man skal ta for å få rett til overgangsstønad/utdanningsstønad?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 jeg går på skole nå. skal gå på skole i tilsammen 5 år... synns det er greit. planen var og greie seg uten lån/stipend men det går ikke. så nå er planen og ikke ha mer en 100 000 i lån om 5 år... hehe kansje det går bedre? ingen som har brydd seg med hva jeg skal studere, eneste NAV var strenge på var og bruke et ofentlig tilbud om det var mulig
snuppi har blitt storesøster Skrevet 3. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2008 Da så! Jeg trodde det var veldig strenge krav til hva slags utdanning en må ta. Jeg tenker å ta en 3- årig høyskoleutdanning..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 det er det jeg også skal. må bare gå vgs først. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå