Gå til innhold

BSU og selvangivelsen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vårt BSU sparebeløp står ikke oppført på selvangivelselsen. Vi har spart 6000kr i 2007, og har tilsammen 15000 kr på kontoen.

 

Hvor mye utgjør dette i dirkete skattelette? Er det noe "vits i" å føre det på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om man sparer 15.000,- på 1 år utgjør det 3000,-,så er jo verdt få med seg;)

Skrevet

Man får jo 20 % skattelette av hva man har spart året før på BSU (makstak for sparing er 15.000 kr i året). Så du må jo føre inn de 6000 kr deres. Dette vil utgjøre 1200 kr tilbake.

Skrevet

Lurer også på dette! De tallene jeg får frem på den elektroniske viser ikke de 15000 jeg har spart på BSU... Er ikke mulig å sette det inn heller, så jeg tør ikke å levere den før jeg får den i posten... ! Får visst ikke vite selve oppgjøret før den er levert inn heller, nå er jeg snart blottet for tolmodighet her;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...