mamma-til-2-jenter Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Vårt BSU sparebeløp står ikke oppført på selvangivelselsen. Vi har spart 6000kr i 2007, og har tilsammen 15000 kr på kontoen. Hvor mye utgjør dette i dirkete skattelette? Er det noe "vits i" å føre det på?
mamma >to gull Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 om man sparer 15.000,- på 1 år utgjør det 3000,-,så er jo verdt få med seg;)
Gemini77 Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Man får jo 20 % skattelette av hva man har spart året før på BSU (makstak for sparing er 15.000 kr i året). Så du må jo føre inn de 6000 kr deres. Dette vil utgjøre 1200 kr tilbake.
Tyra79 Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Lurer også på dette! De tallene jeg får frem på den elektroniske viser ikke de 15000 jeg har spart på BSU... Er ikke mulig å sette det inn heller, så jeg tør ikke å levere den før jeg får den i posten... ! Får visst ikke vite selve oppgjøret før den er levert inn heller, nå er jeg snart blottet for tolmodighet her;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå