☆lillastjerne☆ Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Er dere fornøyd ? Hva er bra /ikke bra??
It's all about me Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Jeg har hatt SE 800i, og var så dum å bytet til Nokia N73 da den ikek ville lade mer. Angrer som en gal og skal ha SE 850i når Nokia'en tar kvelden. Den serien er super bra og har alt. Kameraet er så bra at det fint kan brukes til bilder som skal fremkalles etterpå. Jeg har fremkalt mye jeg har tatt med mitt. Det enestenegative er at den delen laderen skal dyttes inni er så stor og utsatt. Min tok kvelden og ville ikke lade mer fordi lillegutt suttet litt for mye på den. Sporene til laderen rustet da, he he. ELlers er det ikek noe negativt med den.
Gjest Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Jeg har K850i... regner med det er den samme...? Jeg er IKKE fornøyd. Kamere svarer ikke til forventningene. Hadde trodd et kamere med 5 mp var mye(!) bedre. Dessuten er telefonen stor og klumpete.... Liker heller ikke touch-skjermen.... funker ikke så raskt som jeg ønsker... Ellers har jeg vel ingenting å utsette...hehe... Kommer til å bytte ut min snart. Kjøper meg heller en tynn og liten walkman-telefon (har sikkert de med et 2 mp kamera) og et vanlig (og bra) digitalkamera i tillegg ;o)
Gjest Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 hehehe... kamera, kamera, kamera.... hehe... Klarer jammen samme skrivefeil opptil flere ganger på rad også.... ;o)
*Labomba80* Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Jeg har SE K850i, og er strålende fornøyd! Kjøpte min første i desember, men den ble stjålet for en liten tid tilbake.. Valget var enkelt, så nå har jeg en ny en;) Er fornøyd med kameraet, har forstørret opp bilder jeg har tatt med den også, og de er kjempefine:) Elsker alt ved mobilen, og ville ikke hadd annen tlf:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå