Gå til innhold

veldig utenom tema...ang fly reise og tabeletter

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi skal til london neste uke.hvor skal jeg pakke reseptbelagt mini-pille og reseptfrie slanketabeletter???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke problemet. I toalettmappen? Du blir ikke tatt i tollen, hvis det er frykten. Men hvorfor er dette på krangle?

Skrevet

mye regler ang dette.da putter jeg alt i kofferten.prøvde og finne dette på sas sine sider.vet at noen resept tabelleter skal gå som håndbagasje.anonym pga slanketabelettene.vil ikke legge ut for halve norge at jeg bruker dette..og på skarvle kan jeg ikke vere anonym

Skrevet

Skjønner. Tror du kan være anonym på trimesterforumet også, så slipper du eventuelle spydige kommentarer :-)

P-pillene kan i hvert fall gå i håndbagasjen, det har jeg bestandig hatt, og de reseptfrie kan da ikke være noe verre enn paracet eller nesedråper.

Skrevet

I kofforten. Ja jeg vet det finnes regler rundt reseptbelagte piller. Har de alltid i kofforten, har blitt stoppet ingen sier noe. Aldri har noen spurt om resepten, ps reiser mye i jobb.

Skrevet

De pillene du skal ha med er vel ikke nødvendig å ha med i kabinen uansett, så da kan du jo ha de i kofferten. Men dersom du vil ha det med i håndbagasjen, så er det ingen restriksjoner på de medisinene du har nevnt, og så lenge du oppbevarer de i eske med etiketten fra apoteket er det ingen problem. Det er bare visse medisiner som man bør ha med en Schengen-attest på ,og selv dette er ikke noe påbud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...