3barnsmamma<3 Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 og den ble negativ.. men kontrollstreken kom ikke opp... CB. men ettersom IKM ikke er før til helga, er det fortsatt mulighet? har hatt murringer, sterke og middels sterke siden el-blødningen. magen har vært urolig. skikkelig mageknipe, både løs og hard i magen.. ikke ømme bryst, ikke utflod, ikke mye mer trett enn vanlig.. er det i det hele tatt mulighet for at jeg kan være gravid? tenkte ikke mye over det, men etter jeg fikk el-blødning har jeg følt at dette var mnd det skulle skje liksom..
♥Cherrypie♥ Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 kan være lurt å tisse i en kopp eller noe fordi at om kontrollstreken ikke kommer opp så kan du bare dyppe testen nedi et par sekunder til:) siden kontroll streken ikke kom opp kan du ikke tolke testen idet heletatt! da hadde den ikke nok urin på seg til kunne gi deg ett svar å da ble det negativt.. ville testa igjen den dagen du har ikm:) el blødning er tegn på at man er VELDIG fruktbar akkurat da:) så kanskje du er preggis! hehe:) lykke til da!!
3barnsmamma<3 Skrevet 3. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2008 ok, takk for svar. krysser fingrene fortsatt og håper i det lengste:-)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Du kan være en av de som produserer for lite/seint hcg i kroppen! Så kan jo fortsatt være håp! Men om TR holder seg unna burde du teste igjen til uka:o) Lykke til!
3barnsmamma<3 Skrevet 3. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2008 forrige svangerskap testet jeg svaaaakt positivt dagen etter IKM, så det kan godt være at det produseres seint. men man vil jo så gjerne vite med en gang, blir gal av all denne tenkingen, grublingen og testingen..
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Skjønner deg godt jeg:o) Du får ha lykke til da!
Gjest Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 jeg er litt fersk her.. hva betyr alle disse forkortelsene? F.eks IKM, TR, el-blødning osv.. Kan noen forklare... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå