ragna Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 hva skjer om man besvimer under muntlig eksamen? hva er det beste å si til en sensor om man uheldigvis kaster opp på vedkommende? hva gjør man om man får jernteppe? hva gjør man om man føler trang til å gråte under seansen? HJELP!
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Hvis man besvimer, spyr, griner, får angstanfall eller generelt bryter sammen bør man få hvile, spybøtte, lommetørkle, tid og en sjanse til, innenfor rimelighetens grenser, hvilket bør være tøyelig nok til å inkludere å få komme inn igjen etter siste kandidat. Når har du tenkt å spy? Skal jeg være med og holde deg i hånda? Medmindre du faktisk dør underveis skal det være mulig å få seg gjennom muntlig selv med nevnte anfall av eksamensfiendtlig reaksjon.
Gjest Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Jeg begynte NESTEN å gråte på muntlig på ungdomskolen husker jeg. Var så nervøs at jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre av meg. Fikk beskjed om å sette meg ned og puste litt. Funka som faen det, fikk s jeg;)
ragna Skrevet 3. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2008 eller enda bedre; du kan få være sensoren min?? det hadde vært noe det! jeg har tenkt å spy både før og etter. men helst ikke midt i. finnes det noen som har dødd under muntlig? det som er det mest skremmende er at reaksjonene som regel lar vente på seg, dvs når siste ord er sagt bryter jeg fullstendig sammen med skjelving og uten sjangs til å snakke for meg ;-O stiv som en stokk vagger jeg meg bort til døren uten å så mye som et ord til hverken sensor eller foreleser. de må jo tro at jeg er fra en ukjent planet. det andre problemet er at jeg snakker som en stokk, som om jeg leser fra et ark og bare gjentar det jeg har pugget. noe jeg ikke gjør. fader, tenk om det går til helvete? jeg som liker så godt å snakke!
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Sensorer har hørt og sett det meste, og mange av dem er mennesker (selv om det finnes noen orker også). Ingen har dødd hos meg ennå i hvert fall, selv om jeg har hatt et par jeg lurte på om var zombier, men det var mer fordi de faktisk ikke hadde noe å si, uansett hva man spurte dem om - ingenting fra pensum som ringer en aldri så liten bjelle engang betyr som oftest at det faktisk ikke er noen bjeller... Ei som gråt som en foss i tjue min, og så gjennomførte helt greit, ei som hadde tidenes angstanfall men likevel klarte seg til en A. Om du blir zombie etter de har sagt takk, det holder, gjør ingenting - da kan du for den saks skyld godt falle sammen og dø, du har allerede fått karakter...
ragna Skrevet 3. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. april 2008 men om det er slik at man må inn for en 2 omgang fordi sensor og foreleser er uenige om karakteren, kan man da bli satt ned ett hakk ifra det som egentlig var tenkt? om man ikke klarer å svare for seg da tenker jeg. det er det som er min største skrekk, de hadde ikke fått ett ord utav meg om de aldri hadde dratt så hardt i 2 omgang.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 Hvis du er ved en institusjon som praktiserer "kom inn igjen" som en regel, så er det ikke en justering i forhold til en allerede eksisterende, fastsatt karakter, men fordi de er genuint usikre - gjerne fordi de har lyst til å sette deg OPP, men ikke helt har grunnlag nok til å gjøre det - de har en følelse av at du kan nok til en A, men at du ikke har fått det HELT fram, for eksempel.
ragna Skrevet 3. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. april 2008 ok, da håper jeg inderlig de klarer å fastsette noe i første omgang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå