Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Hun vil bare drikke melk, får såvidt i henne frukt. Var kjempeflink hele forrige uke hvor hun spiste masse + før deth ar hun vært kjempeflink, men siden søndag har hun bare spyttet ut maten eller bare nektet å åpne munnen.. Vi har prøvd masse, egen skje, la henne spise selv (hun pleier å spise brød men det har hun ikke gjort i det siste, bare spytter ut) Hun er ikke slapp av noe slag, blid, fornøyd og kjempeaktiv, sover godt på natten, men hun spiser som sagt ingenting. Ingen sutring heller. Jeg får i henne litt middag om jeg tar middagsskjeen oppi fruktmosen men det stopper seg selv der og.. blir litt frustrert, hvorfor vil ikke jenta mi spise?
Gjest Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Mini er også sånn for tiden. Ikke fårr i han middag siden han var syk for 6 uker siden. Spiser litt skive, men vil egentlig bare ha frukt eller fruktmos. Spiser kanskje en halv porsjon grøt med frukt på til kvelds og nekter helt på frokostgrøten. Men han er blid og glad foreløpig, og ikke for tynn så jeg bekymrer meg ikke ennå
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Gammel er din? Min er snart 10 1/2mnd. Vært matglad hele veien. Er jo ikke noe problem men jeg syns det er litt ubehagelig at hun ikke spiser noe særlig. Rett og slett lukker igjen munnen.
Gjest Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 han er 13,5 mnd Ja det er ikke kjekt at han spiser så lite, og kun frukt, men de blir vel matlei de som alle andre, sp jeg ser det an hvertfall til neste uke, og hvis det ikke bedrer seg tror jeg jeg tar en tur ned til hs. Men de kan jo ikke gjøre så mye til eller fra der heller
Gjest Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Sånt går i perioder med småbarn. Kan det være tenner eller vondt i halsen? Ville ikke vært bekymret foreløpig så lenge hun er i fin form.
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 Nei, er nok ikke tenner, er ikke noe tygging eller sikling, hun har jo tenner og er ikke syk eller dårlig. Kan være som Challaballa sier at hun er matlei, for maten blir jo bare spytta rett ut, mens nan'en er superpopulær..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå