HegeAE Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Ver litt obs... Eg fann ut at eg har blitt likna til skatteklasse 1. Og når eg reknar ut skatten for skatteklasse 2 på skatteetaten sine sider får eg mindre skatt tilbake i skatteklasse 2 enn kva eg vil få i skatteklasse 1. Kan jo hende eg ikkje har ført inn riktig. Men, eg kan ikkje skjøne at dei har klart å rekne så mykje feil.....
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Jeg opplever dette hvert eneste år, de ligner meg i klasse 1 både på skattekortet og selvangivelsen selv om jeg har vært enslig og alenemor i 5 år i strekk. I fjor når jeg sendte klage fikk jeg beskjed om at det ikke ble noen endring i utbetalt beløp uansett pga av jeg hadde et annet fradrag som dekket dette inn. Så fikk ikke noe endring i beløpet jeg skulle få tilbake selv om de hadde satt skatteklasse 1 som var feil. Skjønner ikke helt dette jeg heller...men men.
HegeAE Skrevet 3. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2008 Viss dei ikkje endrer noko, så er det heilt ok. Skal ikkje klage på det eg får igjen på skatten nei Dette er jo første gangen eg har blitt likna etter skatteklasse 1 etter at eg vart eneforsørger ja. Har alltid fått skattekort med skatteklasse 2. Frådraget er vel lite skatteevne her. jaja... så lenge eg ikkje får baksmell så skal eg ikkje klage i det heile tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå