Gjest Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 jeg ammer fortsatt om dagen og natten ... men er sjansen der for at jeg kan bli gravid nå ???
Gjest Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Du trenger ikke ha fått tilbake mensen engang, ref stor pondus...
Mamma´n til A og F Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Ja, hvis jeg forsto deg rett har du fått mensen tilbake og da har du jo allerede hatt en eggløsning....
It's all about me Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Amming og da inkludert nattamming minsker sjansen for å bli gravid, men umulig er det ikke. Så ikke bruk det som prevansjon hvis du ikke er klar for neste ennå.
nettie med 4 små Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Har ei på 8 mnd og er ca 7 uker på vei med nr to. Så lurt å bruke prevansjon hvis du ikke ønsker 2 tette...
Gjest Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 nei er ikke klar i det hele tatt ... ingen jobb ...
Gjest Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 hahaha ..ler ja nå sikter du til mannen din eller ?? hehe Trodde det var svømmerne det kom an på jeg ... hehe
Sånn kan det gå Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 Det amming kan gjøre er å utsette oppstart av eggløsning etter fødselen, men straks du har fått mensen igjen(eller rettere sagt et par uker før første mens) er jo eggløsningene i gang igjen og da er du fruktbar som vanlig.
Kókuszdió Skrevet 3. april 2008 #9 Skrevet 3. april 2008 Du kan alltid bli gravid med ubeskyttet sex. og noen ganger med beskyttelse.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå