Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg gjør ikke det altså - skulle ønske jeg fikk gjort mere ... men gjør litt vær dag ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vasker og henger opp en klesvask daglig, og lager middag det er det jeg får til.. (baby på 2 uker, og ks)

Har heldigvis en snill mann som tar seg av oppvask og støvsuging osv:)

Skrevet

Ja, gjør litt når det er litt tid til deg. Når han ligger å leke fyker jeg gjerne over med støvmoppen (det trengs når en har hund!!! Takk Enjo!! ;-)) Ellers gjør vi grovrengjøring i helgene for det meste når sambo har fri. Får ofte rydderier rett før vi legger oss, og vaskemaskinen står på hele dagen omtrent...hehe... men er stort sett fornøyd med hvordan vi har det rundt oss!

Skrevet

Har stort stort nettverk og lunsjbesøk ca to ganger i uken, så her blir det ofte husarbeid på kveld og morgen før besøk. Alltid pent og ryddig! Synes det er viktig,- og behagelig med et rent hjem. men stress er det jo innimellom..

Skrevet

Husarbeid? hva er det?

samboer ringte isted fra butikken for å spørre om vi hadde spagettisaus, måtte være ærlig å si; hmm, det vet jeg ikke, har ikke vært på kjøkkenet på månedsvis.

Jeg har en samboer som er gull verdt, som sikkert er drit lei av å gjøre alt av husarbeid.

Skrevet

Jeg får gjort det meste i løpet av dagen... Av og til blir jeg ikke ferdig til kvelden, men da hjelper min kjære til.... Liker å ha det rent rundt meg. Blir deprimert hvis ikke.

Skrevet

Med en treåring og en to mnd gml bebis, som ikke sover så lenge av gangen på dagtid blir det mindre husarbeid enn önskelig. Klesvask og rydding av kjökken prioriteres. Fikk gått over do og bad i går, og planlegger litt grundigere vask av gulv i morgen. Av og til må minsten henge med i bäreselen mens jeg fyker rundt å gjör det viktigste. Noen dager er jeg super effektiv, men så blir jeg både lei og sliten av alt som må gjöres.....blir jo rotete og mökkete bare jeg snur meg, så det blir ofte skippertak. Men her i huset brukes også helgene til grov vask. Da sendes mann ut med unger og bikkje mens mor trår til i heimen.

Liker meg best når det er ryddig og rent, men har bestemt meg for ikke å stresse mer enn nödvendig. Så da får vi tåle litt rot og stöv.

Skrevet

Med en knupp på 4 mnd får jeg ikke gjort så mye husarbeid som jeg burde.. men tenker som så at det stikker ikke av, så orker ikke å stresse så veldig med det. Blir som regel klesvask, oppvask, mopping av gulv og rydding daglig. Støvtørking etc blir enten tatt på kveldstid el i helgene :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...