Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 I hele svangerskapet har jeg passet på hva jeg spiste for ikke å legge på meg for mye, skal tross alt av igjen, men nå når det bare er en mnd igjen så tenker jeg på godteri/is/potetgull etc. hele tiden! Nå er det like før jeg stikker på butikken og kjøper noe, men tør ikke fordi jeg kommer til å handle hele godteavdelingen... Hvorfor kommer dette nå? Og jeg som har vært så flink, helt til påsken var det ikke noe problem!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Må bare ha det-bare må ha det....... MILKSHAKE!!!!!!!
gullegget Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Jeg er stort sett veldig flink selv. Men så tar mannen min helt av. I går kjøpte han tre poser potetgull.. For det er så greit å ha?? Den ene posen spiste jeg lunsj:( Han kan ikke skjønne at jeg kan la det ligge, men det klarer jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 hehe sjokolade for alle penga!!spesielt center!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå