Gå til innhold

Hen e pappa?


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Sier Magnus!! Og motsatt når jeg ikke er her!!! Så skjønn, lille flinkingen vår!

 

Også skiller han mellom farger nå, stort sett er det rett og :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, det må jeg si! :o)

Det er så artig nå, alle de rare tingene de kan si, som nesten ligner, og så plutselig kommer det noe kjempevettugt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så flink!

 

Linea bare roper etter oss hun. Høyt!! Når ikke pappa er her og det er noe jeg ikke gjør for henne (for eksempel tryller frem playhouse disney som vi mistet forrige uke) så setter hun i gang med å rope: "PAP-PA! PAP-PA!!"

 

Det nye her i huset er å gå rundt og rundt. Det er visst kjempe gøy. Hun holder på å le seg ihjel mens hun sier "å dunt, å dunt, å dunt..." (altså rundt og rundt og rundt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he

Oskar roper på PAPPA han også.

I går så var vi på badet på morningen og der hang buksa til pappan og dressjakken min. Så tar han i buksa og sier PAPPA PAPPA og så tar han i jakken og sier MAMMA!

 

Ja og siden han elsker og danse så går han også rundt og rundt og når han begynner med det så går det rundt og rundt og rundt til han er så svimmel at han går på veggen.

 

Det er så moro med allt de gjør nytt hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink han er da :)!

Andreas spør masse etter pappen sin "Kor e pappa henne da?" Så svarer han seg selv "Pappa reist dokk dokk" . Pappaen jobber på båt i nordsjøen. Hehe andreas kan sitte på gulvet å leke å ha denne samtalen med seg selv :)

 

Så flink magnus er da som skiller mellom farger! Det har jeg prøvd å lært andreas, men det er han ikke interresert i å lære seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...