chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Jeg hadde termin 8/9 men på UL i dag ble jeg satt en dag frem 7/9.. Ikke så mye da men greit å forandre.. det er jo en hel dag da=) heh.. Men hvilken termin skal en tro på?
Gjest Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Jeg ville forholdt meg til ul-terminen så sant du ikke vet med 100% sikkerhet når du ble gravid;)... Og da det i tillegg ikke skiller noe særlig,spiller det vel egentlig ingen rolle... Jeg fikk samme ul termin som mens termin denne gangen,så da trenger jeg ikke tenke noe på det:) Ville heller vært litt mer skeptisk om de to terminene skilte veldig mye,og en selv mente at ul-terminen ikke kunne stemme?!... Med tanke på overtid da,så kunne det evt gå galt om man var lenger på vei enn ul-terminen viste....
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 3. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2008 neida, det spiller ikke store rollen... men det var å bytte en dag innpå her da..en dag kortere ventetid igjen da.. hehe=) Men.. ifølge termin 8/9 er jeg 17+5 i dag. UL gav meg termin 7/9, men han skrev at jeg er 18+1 i dag.. og det blir jo helt feil da?
Gjest Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Ja det ble vel litt feil vel,for da er det jo flere dager det er snakk om?! Da jeg var på tidlig ul ble jeg satt tilbake 1,5uke og det fikk jeg overhodet ikke til å stemme... Men så har det vist seg på de to neste ul'ene jeg har hatt at den stadig har blitt flyttet framover og endte på mens termin på ordinær ul,og tro meg jeg har ikke vært sein med å forandre på det her inne,hehe.. Så den skjønner jeg;) En dag er en dag,og man driver jo nedtelling så det holder i graviditeten,hehe...
123ennah Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Godt å høre at UL terminen noen ganger forandres igjen ved neste UL. Fikk daten flyttet 16 dager (!) i feil retning, så jeg ble litt deppa. Men skal tilbake til ny UL om to uker for å se om det er noe endring. Forstår bare ikke at det går an å flytte terminen så mye. Jeg trodde da virkelig at jeg hadde rimelig god kontroll på syklusen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå