Gå til innhold

EL på syklusdag 29!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Nå er jeg helt varmt i kinnene og helt på styr!!!!EL-testen slo ut positiv nå,på dag 29!!!!!!!! Helt utrolig!!!

Jeg tok en test nå ikveld bare for moro skyld egentlig,for nå hadde jeg mistet alt håp.MEN,så var den positiv!!!!

NÅ blir det mye hopping i høyet ja!:)

Spennende dette her!!

 

Jeg måtte bare få dele det med dere,ble så glad:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende da!! Endelig!!! Kos deg masse i høyet :-)

Skrevet

Hei.

Det var sent i syklusen... Ha du hatt ma/sa eller noe?

Skrevet

Hei.Har ikke det.Men har alltid hatt trøbbel med å få EL og har så veldig uregelmessige sykluser.

Er et mirakel at jeg har EL nå og at jeg fant den!!:)

Hadde tenkt å gi opp å teste,men ville lete noen dager til,og da ble jammen testen positiv:)

Spennende dager framover nå..

Skrevet

Takk for lykkeønskninger Kine:)

 

Hver dag er julaften for meg nå:)

Håper håper!!!.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...