Veslesnuppa Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Hei jenter! Nå er jeg helt varmt i kinnene og helt på styr!!!!EL-testen slo ut positiv nå,på dag 29!!!!!!!! Helt utrolig!!! Jeg tok en test nå ikveld bare for moro skyld egentlig,for nå hadde jeg mistet alt håp.MEN,så var den positiv!!!! NÅ blir det mye hopping i høyet ja! Spennende dette her!! Jeg måtte bare få dele det med dere,ble så glad:)
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Så spennende da!! Endelig!!! Kos deg masse i høyet :-)
40år og vil ha barn! Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Hei. Det var sent i syklusen... Ha du hatt ma/sa eller noe?
Veslesnuppa Skrevet 4. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2008 Hei.Har ikke det.Men har alltid hatt trøbbel med å få EL og har så veldig uregelmessige sykluser. Er et mirakel at jeg har EL nå og at jeg fant den!! Hadde tenkt å gi opp å teste,men ville lete noen dager til,og da ble jammen testen positiv:) Spennende dager framover nå..
Veslesnuppa Skrevet 5. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. april 2008 Takk for lykkeønskninger Kine:) Hver dag er julaften for meg nå Håper håper!!!.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå