Gå til innhold

Er du virkelig sikker på at han er trofast?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,for ham er det bare meg.Det er noe alle sier,så jeg er rimelig trygg på det.

Skrevet

Jeg vil kunne påstå at INGEN kan være sikre på om partneren virkelig er trofast (er meg som har skrevet om typen som hadde sex med en annen mens jeg gikk gravid)!!!

Da jeg og han ble sammen, sa alle hans venner at jeg var heldig! Han var sterk motstander av utroskap (noe alle visste) og jeg fikk stadig høre av hans venner/venninner at han var den siste personen som kunne være utro! Han sa også selv at han misslikte utroskap ekstremt sterkt og at han ikke hadde noe respekt for de som var utro...

Alt mellom oss var bra! Det var ingen ting som kunne tyde på at noen av oss skulle være utro... Men så skjedde det altså HAN til tross for hans meninger og tilsynelatende uten behov for å være utro....

Jeg vil tro at hvem som helst kan være utro...man skal ikke stole 100% på den andre parten...

Skrevet

Jeg stoler 150% på min man hvertfall..

Skrevet

He he , mann skulle det stå selvfølgelig....

Skrevet

Er enn utro elsker enn ikke partneren nok.

Skrevet

Selvfølgelig kan man aldri være sikker på at han er trofast, men jeg velger å stole på at han er det til det motsatte er bevist i stedet for å gå rundt og tenka "hva hvis". Om han en gang har vært eller kommer til å være uto får jeg ta det der og da i stedet for nå..

Skrevet

sikker:)

Skrevet

Sikker jeg også, om jeg ikke hadde vært det og tvilt et sekund.

Hadde han vært ute!

Skrevet

Jeg velger å stole på min mann, selvom man aldri skal si aldri. Man må jobbe for hverandre og for forholdet, selvom man får barn, blir gift osv.... Ta aldri noe for gitt, og føl deg aldri for trygg på at du har din kjære for alltid! Så sett pris på hverandre - hver dag, så tror jeg det skal gå bra.

:D

Skrevet

Syntes jeg var fint skrevet

Signerer på den =)

Skrevet

JA det er jeg, får han hadde aldri hatt mulighet til og være utro. han er uføretrygdet, før hadde han min sønn hjemme hele dagen, nå er han i bhg, men nå er jeg vært sykemeld over lengre tid, dvs vi er sammen stortsett heeele dagen, eneste er når han er når han er og henter sønnen sin, men da bruker han bare akkurat den tiden det tar, så er ikke det minste usikker, med andre ord, han hadde aldri hatt tid/ork til og være utro!

men jeg kan selvfølgelig aldri vite hva fremtiden vil by, men jeg velger og stole 150% han.. jeg trur aldri han kommer til og være utro!

Skrevet

Ja, jeg er 99,9999 % sikker på at han ikke er utro. Han har fått flere tilbud som sagt nei til. Han forteller det når han kommer hjem at i kveld/i går så fikk jeg tilbud om sex, men sa nei takk fordi jeg har verdens beste kone hjemme i senga mi som gir meg det jeg vil ha både seksuelt og kjærlighet.

Så jeg tror på han.

Skrevet

Nei, til det har jeg sett alt for mange andre gode, snille menn være utro. Jeg tror vi er på et marked der det er tilbud og etterspørsel som rår. Men jeg stoler så mye på han som jeg ville ha stolt på noen mann. Se forøvrig nicket mitt.

Skrevet

Ingen vits i å være sammen med en person hvis man ikke stoler på han eller har tillit...

Jeg velger å stole på typen min.

Det finnes mange forskjellige grunner til at noen er utro.

Skrevet

Det er jo snakk om tillitt, man ville jo ikke blitt sammen med en man tror kommer til å bedra deg! Vi må bare stole på at vi elsker og respekterer hverandre nok til å holde oss til hverandre.. Ingen har garantier for noe her i livet, men jeg nekter å mistenke mannen min før jeg aner at noe er i veien..

En ting jeg lurer litt på med alle disse utro-trådene; det virker som om noen her virkelig vil at andres partnere skal være/ skal ha vært utro! Sånn som denne tråden! Hva prøver HI å oppnå? Vil hun at alle skal gå rundt å være redd for å bli bedratt? (for man kan jo aldri være sikker) Er hun selv en forsmådd kvinne som ikke unner andre stabile forhold? Vi som har menn vi stoler på, hvorfor vil du vi skal tvile på dem ved å spørre om vi VIRKELIG er sikker på at han er trofast? Sånt irriterer ræva av meg! Svaret er : JA, ellers ville vi ikke vært sammen!!

Skrevet

Stoler 100% på min forlovede=)

Verdens beste mann:)

Skrevet

Snu på det, og spør deg selv, tror du at du aldri kommer til å være utro?

Stoler du på deg selv? Har du aldri følt begjær for noen, f.eks hvis du har vært en smule brisen og blitt sjarmert...?

Jeg tror det er minst like viktig å kunne stole på seg selv, som å kunne stole på partneren sin. Jeg kunne f.eks aldri stolt på mannen min, dersom jeg ikke stolte på meg selv!!!!!

På nåværende tidspunkt, kan jeg med hånden på hjertet si at jeg aldri vil VELGE å være utro mot min mann. Men - jeg sier det igjen, man skal aldri si aldri. Dersom vi om 20 år har det kjipt og kjedelig, er det ikke sikkert jeg kan si det samme. Vi kan forandre oss. Derfor er det viktig å hele tiden bevisst jobbe for hverandre og forholdet.

Men alt bunner i én ting - det er et valg man tar.

Skrevet

ja, nå stoler jeg helt på ham. men det var en gang i tidenda ting ikke var så bra, og jeg ikke klarte å stole på ham..med grunn, har det vist seg,men etter at vi ordnet opp i det (var en del gjensidige misforståelser ute og gikk,ganske innvikla egentlig) har vi hatt det utrolig bra sammen, og som sagt, nå stoler jeg på ham. og like viktig,han stoler på meg :)

hva som skjer i fremtiden veit vi jo ikke, men her og nå kan jeg med stolthet si at ja, jeg er overbevist om at han er trofast :)

Skrevet

Man skal aldri si aldri sier nå jeg.. Jeg er 100% sikker på at min type ikke vil være utro i dag eller i mårra, men om 2 år, 10 år 20 år? Hvem vet? Men jeg tenker at alt har en mening og skulle min type noen gang finne på å være utro, så er ikke jeg nok for han alikevell og da er det bedre og omgi seg med mennesker som kan sette pris på det du har å tilby.

Skrevet

selvfølgelig, ellers hadde jeg ikke valgt å få barn med ham;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...