kropp Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Da har jeg ikm 18. april flere som har rundt den dagen? Jeg sier til meg selv at jeg ikke skal stresse med å bli gravid. vi har sex når vi har lyst, ikke bare for å bli gravid. Det er ikke et must at det må skje med en gang, men kjenner at det kribbler i magen når ikm nærmer seg likevel:-)
flypapir Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Jeg tror jeg har ikm den 18. (eller 19.)! Vi stresser ikke så veldig denne pp, men er vanskelig å ikke tenke på det. Jeg blir alltid litt besatt når jeg prøver, for jeg har så innmari lyst på en liten en til. Denne gangen har jeg faktisk INGEN graviditetstester i hus, så jeg skal prøve å vente til minst ikm dagen før jeg tester. Har en tendens til å teste litt i hytt og pine (type to dager etter el osv...), og blir sevsagt like skuffet over neg test hver gang.... Tåpelig ja! Har (foreløpig) hatt ganske lett for å bli gravid, men har mistet to ganger siden vi startet prøvingen i august. Denne gangen håper jeg at en liten spira klamrer seg fast og blir der i 9 mnd! Lykke til, håper det klaffer for deg!
Isabella4444 Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Hei:) har ikm rundt den 15 april:) så er litt før dere:) men blir spennende:) er i min 1pp. Er vanskeli å la være å teste;) har ikke noen tester i hus jeg heller:) så skal prøve så godt jeg kan med å vente til etter 15 før jeg tester:) Håper spiren din klamrer seg fast denne gangen da:)
kropp Skrevet 3. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2008 Jeg har desverre.-) tester i hus!!! Forrige ikm testet jeg ikke. Jeg fikk mensen 3 dager før ikm! Denne gangen skal jeg ikke teste før jeg er på ikm!!!! Prøve iallefall! Gravid på 1.pp med første barn, tar litt lenger tid denne gangen! Man januarbarn passer veldig bra:-)
KR0705 Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Jeg har ikm 14 april. Spent da dette er min 1 pergokur. Har prøvd i 16pp. krysser fingrene, men prøver å si til meg selv at det ikke er noen krise hvis ikke det klaffer denne gangen. Vet at jeg blir VELDIG skuffa hvis det ikke har klaffa denne gangen heller... men håper!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå