Gjest Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Minstemann er 6120 g og har fått vaksine i dag. Han har allerede fått itt feber, og helsesøster sa jeg kunne gi han stikkpille om han fikk over 39. Det finnes visst flere typer, og jeg fikk beskjed om å spørre på apoteket om jeg burde ta 0--6 kg piller eller 6-12 kg. Problemet er at jeg måtte hente en syk storebror i bhg, og hele apotekturen kokte bort. Vi har 6-12 kg piller liggende, er det ok å bruke dem ??? Han er som sagt 3 mnd, og veier rett over 6 kg.
HI5½ Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Det går helt greit å bruke 6-12 stikkpiller. Det blir jo mest riktig siden han er over 6 kg. De andre kan gi grei effekt, men de kan også gi litt liten effekt.
Gjest Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Ok, takk for svar. Han hadde 38,7 nå når jeg la han. Får sjekke utover kvelden.
ツWonderfull Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 6-12 opplevd flere ganger med mine barn at de må "opp en pille" når de er nærme vektgrensen for doseringene....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå