Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Jeg var hos legen i dag til kontroll (er 15+3) og hun kunne ikke høre hjertelyden til fosteret. Jeg ble selvfølgelig kjempeengstlig selv om legen prøvde å berolige. Skal tilbake i morgen, og hvis hun ikke hører hjerteslagene da blir jeg sendt videre til ultralyd. Kan forøvrig nevne at jeg var til privat UL ved 12 fullgåtte uker og alt var helt normalt. Noen andre som har opplevd det samme........
elin og gutta;) Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 jordmor hørte ingen hjertelyd i uke 14. siden jeg går på sykehuset fikk hun en lege til å sjekke med UL. ny kontroll idag (17+4)og fortsatt ingen hjertelyd, men var til UL hos lege etterpå, og alt er bare bra. hos meg er morkaken foran,derfor vanskelig å høre noe. håper du ble litt beroliget i alle fall:) lykke til:)
Sharlis Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Jeg var rundt de ukene du er ..og da hørte de ikke...men alt var bra med lillen:) Det er bare det at barnet kan ligge så langt inn osv..så ingen grunn til bekymring:)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Ja, jeg var hos jordmor i uke 17 og hun kunne ikke høre hjertelyden. Hun sa det var overhodet ikke noe å bekymre seg over! Har vært på ultralyd etter dette, og alt er bra her også! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå