Gå til innhold

Kjenner dere Livmor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert et teit spørsmål, men jeg er førstegangs og i følge mannen min, altfor nervøs av meg. På min side for denne uka (14+6) står det at jeg skal kjenne livmora godt med hendene hvis leg ligger. Jeg tror ikke jeg kjenner noenting. Har riktignok fått mage, men det er "fettmage" ikke hard babymage. Kjenner dere livmor? Hvordan kjennes den? Bør jeg være redd for at jeg ikke kjenner noenting?

Takk for at dere gidder å svare!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tuller du? Mener du livmoren eller feks Liv i hotell Cæsar?

Skrevet

Etter 12 uker drev jeg å kjente å kjente, men greide ikke å finne livmor. Men så plutselig - kanskje uke 15 (?) var den blitt stor og hard og over halvveis opp til navlen. Det var liksom ikke tvil om hvor den var.

Tenker at den kanskje ikke bare ligger langt ned i begynnelsen, men også lengre bak. Og at ettersom den vokser kommer den både opp av bekkenet og lenger frem i magen slik at det blir lettere å kjenne.

Dette behøver du ikke å bekymre deg over, går noe bare et par uker før du kjenner den godt :-)

Jeg er nå 19 + 2 og den går nå helt opp til navlen, og spesielt på morgenen og kvelden er min livmor stor og hard, og jeg kjenner godt akkurat hvor lillegutt ligger :-)

Skrevet

Hei!

Leste også at d stod slike ting i bøker osv.. fant heller aldri noen livmor uansett hvor mye jeg klemte å kjente. så slapp av d er helt normalt :) min livmor poppet plutselig frem i uke 16:) plutselig en dag bare var dn der og da var d ikke tvil lenger. kjennner den best om morgen og kveld :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...