Maud Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Storebror, lillebror og minstesnupp er alle sammen noen skikkelige mammadalter. Noen dager føles det helt greit, andre dager temmelig kvelende. Hva har vi gjort feil, mon tro? Når minstesnupp hyler når pappa holder henne, lillebror sutrer og vil sitte på fanget mens vi spiser og storebror bare måååå fortelle noe som skjedde på skolen i dag - da blir mamma sliten i hodet. Når de kommer og vil kose meg og smiler bredt når de ser meg, da er det deilig med mammadalter ;-)
dritgrei hei hei! Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 hehehe.... i dag har det vært en jeg vil bli løftet av pappa, og hvis mamma nærmer seg så slår jeg så hardt jeg kan, dagen. Den dagen er ikke så artig den heller i grunnen.... DE elsker oss på tur, vi må bare samle på det i "jeg er elsket boksen" de blir sikkert tidsnok lei oss, tror du ikke?
♥Snulder Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Mine småttiser er pappadalter for tiden..... og det er såååå deilig!!!! .....spesielt når de foranger at han skal gi dem mat, bade dem, sette på pysj og pusse tenner!! Nyyyyydelig;=)
Karomamma Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Litt fint også, men ganske slitsomt... Vi har i hvert fall gjort noe som vi bør ordne opp i, for her er det ikke bra for tiden... Med mammadalten altså Det er godt vi bare har én og ikke tre. Eller fem....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå