Gå til innhold

Nå må jeg bli luksusprostituert......

Anbefalte innlegg

Skrevet

ArghZx#¤%=7&%¤# vi har faen meg fått avslag i 7 barnehager og har ikke plass når jeg begynner å jobbe i juni. Hvem faen klarer seg på kontantstøtten?

Noen som vet om egnede lokaler til min nye geskjeft? Har liksom ikke så lyst å ta imot de sleske mannfolka hjemme her....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmmmm...hvor bor du? Jeg kan være pimpen din siden jeg trenger penger jeg også. Så kan jeg beskytte og være tøff mot sleskingene mot en avgift på...ca 75 % av det du drar inn??

Skrevet

Heyyyy... pingu...fuck off!!! Er det noen som egner seg som hallik her så er det meg:-) Dessuten så krever jeg bare 90% samt ulike frynsegoder!! Også følger det med AFP- noe du ikke kan tilby sleske kjærring der du er:-)

Skrevet

Jeg vet godt at du er utmerket pimpmateriale kjære dr. Soft , men jeg var 1. først til mølla og deretter 2. jeg grisebanker deg lett pingla!!

Og AFP er oppskrytt musa!!

Skrevet

hey hey hey!!!! Voldelige halliker forsvinner alltid sporløst og særlig når de jukser med rekkefølgene her:-) En ting skal du ha klinkende klart at jeg ganske så kjappt hadde putta deg i stallen sammen med hun på toppen!! Dersom du har noe i mot min AFP-ordning så hadde jeg bare kjørt på med kunder, så kunne du fått gleden av å motta innsatsbasert-lønn i stedet:-)

Skrevet

altså...er det noen som passer i en stall her så er det deg. Du kunne nok blitt dugelig mus for de kundene som ikke er tagbare for horer engang. Jeg derimot, kommer aldri til å synke ned på ditt nivå vennen, noen er naturlige leder-emner, mens andre er....ja, sånne som deg :-)

Skrevet

phøøøøøøøø.. du prater tross alt med en notorisk skjørtejeger og fi...magnet vennen:-) Eneste grunnen til at jeg passer i den stallen du beskriver er nok at jeg passer meg best til avl pga mine eminente og fantastiske gener:-) Du derimot egner deg best som vomfyll og tidsfordriv, for slike som meg:-)

Skrevet

jeg hører du sier det der....eller, rettere sagt...jeg hører bare blaaaaaaaa blaaaaaaaaaa blaaaaaaaaaaa....piiiisspreik....pisspreeeeiik og mer piiisspreik.

Og kjære dr.såft...det er min liga og din liga....jeg har ikke helt bestemt meg for hvor du passer inn, men det er definitivt ikke i min :-)

Skrevet

Min og din liga du liksom!!! her inne finnes det bare 2 liger!!! min liga og kalkunfitteligaen!!! bestem deg vennen:-)

Skrevet

Er ikke så stor forskjell på kalkun og pingvin!!! like irriterende begge 2:-)

Skrevet

kom deg ut og jobb du bitch...nå kakler du for mye igjen :-)

Skrevet

hehehe...garantert bare Yppert, ikke du snälla miss majesty

Skrevet

hæææææ... Den eneste som jobber her er jo for faen meg!!! Dere er bare 2 stk. som fyller opp unødvendige arbeidsplasser:-)

Skrevet

Men hva faen, dere har jo tatt over helt her jo? Har jeg noenting jeg skulle ha sagt her eller?

Hakke tenkt til å dele noen fortjeneste med noen av dere, så hold smella begge to....alle tre....

Hadde mitt første oppdrag tidligere i kveld, en sleip, klissen, feit, faen som skulle ha det sååå sært. Men han fikk hva han betalte for så nå har jeg iallefall til dagmamma i en knapp måned. Men hyggelig var det ikke, men hva gjør man ikke for barna :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...