Gå til innhold

Hjelp meg... KRISE!!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er forskjellen på Emmaljunga classic duo, edge duo og smart duo????

Syns de ser like ut jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i hovedsak understellet/ karosseriet, størrelsen og om det er en eller to adskilte deler. Egde har en bag del og en sportdel til å kneppe på vogna feks.

Skrevet

Nok et innlegg med krisemaksimerende overskrift. Skulle tro at du sto midt i en brann eller noe sånt. Gratulerer! Hva blir overskriften hvis det først skjer noe skikkelig alvorlig med deg, lurer jeg på.

Skrevet

HALLO!!! er du stupteit eller, NN 20:44??? Å velge barnevogn (og for ikke snakke om at stelleveska MÅ være matchende) er det VIKTIGSTE valget man tar her altså

 

*himler med øynene* Er det mulig å være så dum at du ikke skjønner det??

Skrevet

uuuuuuuuuuuuuuu for en krise!

Skrevet

Det ER krise!!!!!

 

Og den andre krisen er hvilket mønster jeg skal ha på Mei Tai`en... *sukk- livet er fylt med vanskelige valg altså*

 

Kan dere ikke komme med fornuftige svar da kjerringer?

Skrevet

....og enkelte bare MÅÅ lage diskusjon...

Skrevet

Og hvorfor svarer du på dette da NN 20:57 dersom du ikke vil diskutere?

 

Det er som sagt viktige valg. Dersom jeg ikke har den rette vogna, den kuleste stelleveska og siste mote innen bæresjal, så kommer jeg jo til å bli en dårlig mor ass

Skrevet

Hehe... det første jeg skal gjøre hvis jeg noen gang er midt i en brann er å skrive om det på BIM...

Skrevet

Klart det McRabarbragrøt! Det viktigste her er jo å oppdatere alle "vennene" sine på bim og absolutt alt som skjer! Live fødsler på webcamera blir nok det neste når bare Jordmor Siri kommer på den idèen at det går an å ha bim-tv :)

Skrevet

Ta en av hver sier jeg bare....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...