Maud Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Min søster som er opptatt av å være indivdualistisk, tolerant og åpen, har egentlig ganske snevre rammer for hva hun liker hos andre. Det er mange dumme folk og rare typer i hennes begrepsverden. En av typene er hjemmestrikkete førskolelærere (uttales med korte lyder og sarkastisk stemmeleie). De hjemmestrikkete førskolelærerne har mange lilla klær, en kort og en lang øredobb, er opptatt av husflid og treleker og har alltid et strikketøy fra Nøstebarn i hendene. Plutselig slår det meg at jeg innimellom er en sånn hjemmestrikket, ikke førskolelærer, men dog ;-)
dritgrei hei hei! Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 hahahahhaahhahaha jeg er en sånn en, og mamma er en sånn en og jeg er vokst opp med bare sånne rundt meg!!! hahahahahahahahahahahah
Karomamma Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Ha ha ha, for en bra beskrivelse!! Jeg skjønte umiddelbart hvilken type det var snakk om her, he he... en lang øredobb.... Jeg må innrømme at jeg har sånne "navn" på ulike mennesketyper selv, men jeg tar sjelden sjansen på å bruke dem offentlig. I hvert fall ikke skriftlig
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Signerer den Karo;-D Noen ganger hjelper det å holde munnen lukket med ti segl:-)
Maud Skrevet 3. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2008 Jeg har også sånne kategorier. Jeg er selvfølgelig ikke like unyansert og kategorisk som søsteren min ;-) men vil ikke dele mine fordommer med det offentlige allikevel.
phantomet Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Jeg synes det er en lettelse at jeg ikke passer inn i nettopp denne beskrivelsen fra din søster...*skratter* Selv om noen fortalte meg igår at det er helt feil at jeg ikke kan strikking eller lar være å gå i flagrende gavanter...
phantomet Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 Ja , tenke seg til!!!! Jeg burde sikkert vite bedre...*ler* men som phantom-mannen kunne informere med om den 1. april...så har Kirken skjønt at de må være mer i tiden, så de skal åpne for dåp via nett... Det blir fint for Thomas og Thomas tenker jeg... *skratter*
dritgrei hei hei! Skrevet 3. april 2008 #9 Skrevet 3. april 2008 ja for Cyber-dåp passer jo enda bedre hahahahahahahaha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå