Gjest Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 2 til gutt og 1 til jente. Alle prøvde dem her så jeg fikk se hvor fiiiine ungene ble. Gleder meg til 17. mai jeg nå Nydelig vær i dag også så da kommer liksom vårfølelsen snikende:)
Gjest Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 hehe... er nok noe med været som gjør at folk føler at 17 mai nærmer seg med stormskritt... ;o) Tenkte faktisk tanken i dag jeg også...... (*kremt*.. ..har du noen fine på nettbutikken din kanskje.. ?.? ... Tusler inn og sjekker jeg.........hihi.. )
La Perla Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Å, for en fin side. Er det de Maxemilia-draktene du mener?
Gjest Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 ja jeg mente draktene. Burde jo absolutt IKKE kalle dem bunader. Jeg som kritiserer andre som gjør det hehehehe:) Litt sliten bare.... egentlig en utrolig møkk dag i dag!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 lotp få sjå drakta da. jeg kjøpe en maximillian til datteren min for 2 år siden og den passer enda tror jeg. De er så utrolig fine.. Om de ikke passer kan jeg jo handle ny hos deg. fantasi-drakt er det vel teknisk sett ja.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 sikkelig fin altså. jeg får prøve den vi har først, og se om den holder rundt livet. Babymagen hennes er borte og hun har blitt lang og slank. Den er sydd opp litt fra første året da. Blir isåfall 3. 17mai'en i år som hun bruker den om den passer i livet. Utrolig bra kvalitet på drakten.
Gjest Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 ja jeg skal hjem og prøve på sunniva og håper hun ikke drukner. Må få noen til å sy litt da tror jeg. Hvilken str har du og hvor gammel er hun igjen.... litt teflonhjerne her nemlig:)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 Faktisk har hun str 2 år. Nå blir hun 4 år. Den var så lang at den subbet etter henne bak når hun fikk den til 17. mai det året hun fylte 2. (fylte før 17mai da) Så jeg laget en ekstra sånn kant nede på den. Var sånne "legg" helt nederst så laget bare ett legg til, den passet i fjor uten å legge ned legget så da kan det jo hende den passer i år på lengden når jeg legger den ned. Babymagen har jo gått bort så hun er bare lang og tynn nå, i fjor og i forfjor var jo drakta mye kortere forran fordi babymagen struttet. hehe. Det er det eneste jeg kan tenke meg at blir feil iallefall, det båndet rundt livet. Det er ikke så mye å gå på om det er litt mage der.
Gjest Skrevet 3. april 2008 #9 Skrevet 3. april 2008 ok. Jeg har også kjøpt 2 år til Sunniva som blir 2 i slutten av mai. Hun er nok mere en 86 str, men vil gjerne bruke den neste år også. Har tenkt å gjøre det samme som deg....legge opp kanten nede.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. april 2008 #10 Skrevet 3. april 2008 det får du helt sikkert gjort, om du ser på bloggen min så la jeg ut bilder av lille fra 2 år og 3 år i samme drakten... (fjerner de snart..) hehe. www.tinkerbelle.blogg.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå