Gå til innhold

Har noen en god film å anbefale?:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger bare hjemme sykemeldt pga kvalmen, så det hadde vært fint å se en bra film:-) Har noen å anbefale? Kan gjerne handle om baby/graviditet, men ellers alt :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Har du sett "Stolthet og fordom" ?

Jeg likte den.....:)

Skrevet

om du laster ned så:

The human body- an everyday miracle. doku om graviditet, er masse andre bra i den serien forøvrig, BBC dokuer med høy kvalitet:)

Walk the line er jo bra film

Skrevet

Nattsvermeren! Den skal jeg se seinere i dag! Leser "Den Røde Dragen" og skal se den når jeg er ferdig med boka! Hannibal-filmer..

Hvis ikke anbefaler jeg alltid komedien Knocked Up - veldig morsom!

Har menge på lager, hvilken sjanger liker du best? Hvis du nevner noen filmer du synes er fine er det lettere å "treffe" deg :)

Skrevet

La vita e bella. Det er den aller søteste og fineste og tristeste filmen jeg noen gang har sett! Humoristisk er den også. Og at den er italiensk gjør den jo bare enda bedre. Anbefales på det sterkeste:)

Skrevet

Vi så ganske nylig "Knocked up", den er morsom og lett underholdning om en som blir gravid etter et one night stand. Det er hun Catharine Heigl(eller hvordan det skrives) fra Grace Anathomy som spiller hovedrollen.

Ellers så vi nylig Brokeback mountain, hadde ikke sett den enda, og syntes den var kjempebra!

Skrevet

Brokeback mountain har jeg sett. Men jeg må ha gått glipp av noe vesentlig eller så skjønte jeg den ikke. For meg var den bare laaaang.. Jeg er IKKE sarkastisk nå, men kan du fortelle meg hvorfor du synes den var kjempebra? Det er så mange som liker den...

Skrevet

Pans Labyrint vakkert eventyrfilm for voksne.

Skrevet

Sjokolade, den er rett og slett fantastisk... og ganske bra fristende for oss med bolle i magen:)

Skrevet

Har sett en del filmer selv siden jeg har gått mye sykemeldt i svangerskapet, og de jeg kan anbefalle er: American History X, Four Brothers, The Green Mile og Armageddon... Kjempefilmer alle sammen, og jeg må vel inrømme at det kommer noen tårer når jeg ser de filmene:)

Skrevet

Nå vet jeg ikke om du ønsker humor eller spenning, men når jeg er gravid som jeg nå, liker jeg helst filmer som får meg til å føle meg vel etterpå:) Gjerne masse romantikk, og humor.

Foruten Knocked Up, og 9 måneder(Hugh Grant) så er den eneste filmen i tillegg til de som handler om graviditet jeg kommer på i farta den The Object of my affection med hun Aniston, den er søt. Ellers liker jeg som sagt romantikk når jeg har leieboer i maven, og disse kom jeg på i farta, filmer jeg liker, håper noen faller i smak:

*Becoming Jane- Den var faktisk veldig søt

*Stolthet og fordom- så den var anbefalt over her, den filmen som nettopp kom, med hun Knightly er jo bra, men jeg foretrekker BBC serien med Colin Firth.

*Love Actually-Den er morsom, romantisk og søt

*The Holiday-Den er virkelig søt og romantisk og hjertevarm

*Dagboken-rører virkelig hjerteroten

*Siderhusreglene-drama, veldig trist, men en bra film

*Anne fra Bjørkly-serie med 3 dvd, virkelig hjertevarm og koselig serie som man kan se mange ganger

*Fornuft og følelser(Hugh Grant)-virkelig søt og romantisk

*Little Manhatten-litt barnefilm, men virkelig søt og god

*Shallow Hal-komedie, med romatikk og masse ettertanke. Søt

*The Terminal-Drama, god film

*371/2-norsk, romantisk, søt, hjertevarm komedie. GOD!

*Hjem Kjære hjem- romantikk og komedie hånd i hånd, virkelig søt.

*Mitt store fete greske bryllup-romantikk og komedie, veldig elskelig film! Må like den!

*Når du minst venter det-romantisk komedie, ikke av de beste, men likelig!

*Kate og Leopold-Virkelig romantisk film!

*Two weeks notice-hjertevarm romantisk komedie

*Finding neverland-drama, kjempegod

*Frihetens regn-bedre drama enn dette finner man sjelden!!!

*Little women- drama, søt, gråter alltid en skvett når jeg ser den.

*Grabben i graven brevid-morsom, romantisk og kjempesøt

*Sabrina:god gammel søt romantisk film

Som du er, jeg liker film:)

Kos deg!

Skrevet

Tuusen takk folkens:-) Da har jeg jo litt:p hehe

Skrevet

Stardust er heeelt nydelig bare..

Skrevet

Så utrolig hyggelig at du nevner "37 1/2"

:o)

Skrevet

Gode filmer jeg har sett i det siste:

-stardust (en av mine favoritter)

-waitress (om ei som blir gravid og baker pai, sååå søt)

-eventyr i new york (sukkersøt)

-juno (anbefales!)

Skrevet

ja, Juno må du se.

-Dan in real life er søt

-x men er underholdende

-Sweeny Todd.......

-Buffy (original filmen, hahaha)

-Secretary

-Color Purple

-Radio (såååååå søt)

-Kinsey

-Lemony Snicket, a series of unfortunate events. den er drit festlig

Skrevet

Her ser jeg det er mye bra som er anbefalt. Her er noen flere hvis du liker det som er litt utenom "de vanlige":

Italiensk for begynnere, dansk dogme

Il postino (The postman), italiensk

Loop, norsk

Vinterkyss, norsk

Salmer fra kjøkkenet, norsk/svensk

Regissøren for det hele, dansk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...